۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
1399/01/08 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/shiraniCCC.jpg
تبريك رياست دانشگاه علوم پزشكي شهركرد به مناسبت اعياد مبارك شعبانيه
وبدا؛ رئيس دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري فرا رسيدن ايام مبارك شعبانيه را به عموم هم استانيان بويژه جامعه دانشگاهيان و خانواده بزرگ دانشگاه تبريك گفت.
به گزارش وبدا؛ دكتر مجيد شيراني افزود: شعبان، ماه رسول خدا (ص) و ماه آماده‌سازي روح براي وارد شدن به ضيافت الهي رمضان است؛ ماهي كه سومين روزش مصادف با سالروز ميلاد سرور آزادگان جهان امام حسين(ع) و نيز چهارم شعبان ولادت باسعادت بزرگ جانباز تاريخ حضرت ابوالفضل العباس (ع)، روز پنجم سالروز ولادت امام سجاد، پيام‌رسان نهضت عاشورا و هم‌چنين نيمه شعبان آن بزرگ‌ترين عيد مسلمانان، سالروز ميلاد با سعادت حضرت وليعصر (عج) است و فرصتي براي قرب الهي و جلب محبت خدا و رسولش است.
وي تصريح كرد: بي ترديد فداكاري و ايثار پاسداران و جانبازان اين مرز و بوم به تاسي از امام سوم شيعيان بوده است كه امروز سربلندي و استواري نظام و ميهن عزيزمان را تضمين نموده و جوانمردي و از جان گذشتگي اين بزرگمردان تا ابد در تاريخ ايران زمين جاودانه خواهد ماند .
وي با اشاره به فداكاري رزمندگان و جانبازان هميشه سرافراز كشورمان در دوران هشت ساله دفاع مقدس افزود: مجموعه علوم پزشكي استان مفتخر است كه با همكاري تعدادي از اين عزيزان كه روزي با جان و دل از كيان، شرف و ناموس اين كشور و ملت دفاعي قهرمانانه نمودند امروز در عرصه حفظ سلامت مردم ارائه خدمت مي نمايند.
دكتر شيراني در ادامه ضمن تبريك مجدد اعياد بزرگ شعبانيه به محضر پاسداران، جانبازان، بسيجيان و تمامي ايثارگران عرصه هاي جهاد و شهادت و همكاران مجموعه دانشگاه ، سلامتي و توفيقات روز افزون آنان را در سايه عنايات الهي مسألت نمود.
تعداد بازدید: 124
Powered by DorsaPortal