۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
1399/01/19 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2020-04-06_11-01-38.jpg
تشكيل هشتمين جلسه ستاد مقابله با كرونا در چهارمحال و بختياري
وبدا; هشتمين جلسه ستاد استاني پيشگيري و مقابله با ويروس كرونا با حضور استاندار محترم و مديران ارشد استاني با محوريت تشريح اقدامات درخصوص كرونا ويروس در چهارمحال و بختياري تشكيل شد.
به گزارش وبدا; در هشتمين جلسه ستاد استاني مقابله و پيشگيري با ويروس كرونا آخرين اقدامات درخصوص كرونا در استان مطرح شد و پيرامون مباحث ديگر تصميم‌گيري شد.
استاندار چهارمحال و بختياري در اين جلسه به آخرين مصوبات ستاد ملي مقابله با كرونا اشاره كرد و گفت: واحدهاي صنفي كم خطر از 23 فروردين اجازه فعاليت دارند، ليست مشاغل و زمان فعاليت آن ها توسط دانشگاه علوم پزشكي و اتاق اصناف تهيه و به اطلاع عموم رسانده شود.
اقبال عباسي با اشاره به اينكه تعطيلي اصناف، دانشگاه‌ها و مدارس تا 30 فروردين امسال ادامه دارد، افزود: همچنين تا پايان اجراي طرح فاصله‌گذاري اجتماعي تنها دو سوم كارمندان بر اساس شيفت‌بندي در محل كار حاضر باشند.
وي با تاكيد بر نظارت بر مبادي ورودي و خروجي شهرها، ادامه داد: اصناف رسمي و غيررسمي بدون مجوز اجازه فعاليت ندارند و بازارهاي روز محلي در شهرستان‌ها بايد تعطيل باشند.
استاندار چهارمحال و بختياري بر تعويق كوچ عشاير با توجه به شيوع خطر كرونا به چهارمحال و بختياري تاكيد كرد و گفت: برگزاري جشن‌هاي اعياد شبانيه و نيمه شعبان تا اطلاع ثانوي ممنوع است.
عباسي خاطرنشان كرد: افراد غيربومي ساكن استان‌هاي همجوار كه در چهارمحال و بختياري خانه دارند بايد شناسايي شوند لذا مردم مواردي از اين دست را با شماره 190 در ميان بگذارند.
تعداد بازدید: 148
Powered by DorsaPortal