۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
1399/01/20 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/IMG_20200322_014011_303C.jpg
رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهركرد فرارسيدن نيمه شعبان را تبريك گفت
وبدا؛ رئيس دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري، فرا رسيدن نيمه شعبان، ولادت با سعادت حضرت قائم را به عموم مردم بويژه جامعه دانشگاهيان، پرسنل خدوم، اساتيد و اعضاي هيات علمي و دانشجويان اين مجموعه و تمامي منتظران‌ واقعي حضرتش‌ تبريك و تهنيت گفت.
به گزارش وبدا؛ دكتر مجيد شيراني افزود: نيمه شعبان خجسته زادروز دوازدهمين ستاره پنهان آل محمد (ص) و نجات دهنده عالم بشريت است. آن امام همامي كه برقراركننده عدل و داد در جهان بشري خواهد بود و تمامي مظلومان و ستمديدگان و مسلمانان و دينداران جهان در انتظار ظهورش هستند و براي آمدنش دعا مي كنند.
وي تصريح كرد: اكنون كه در ماه شعبان، آفتابي‌ترين ماه خلقت، ماه شكفتن گل‌هاي گلستان نبي است؛ ماه خجسته‌زادروز سيد و سالار شهيدان اباعبدالله‌الحسين(ع)، قمر بني‌هاشم ابالفضل‌العباس(ع)، سيد‌الساجدين امام زين‌العابدين(ع)، سرو رعناي كربلا حضرت علي‌اكبر(ع) و ميلاد با سعادت منجي عالم بشريت حضرت حجه‌‌بن‌الحسن‌ العسگري(عج) قرار داريم با توسل به يكايك اين ستارگان آسمان امامت و ولايت و طلب مسئلت از درگاه خالق جهان هستي، ظهور امام زمان حضرت مهدي(عج)، سلامت و عافيت همگان و توان خدمت به همه متوليان در سطوح مختلف مديريتي و خدماتي و بويژه توان خدمت براي مدافعين سلامت در امر تامين و حفظ سلامت جامعه ، بالاخص در روزهاي سخت كرونايي را طلب مي نمائيم.
تعداد بازدید: 138
Powered by DorsaPortal