۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
1399/02/05 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/shirani iCC.jpg
بهبود 249 بيمار مبتلا به كرونا در چهارمحال و بختياري

وبدا؛ رئيس دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري گفت: از زمان شيوع كرونا تا كنون 294 بيمار مبتلا به كرونا بستري در مراكز درماني ترخيص و يا در منزل تحت درمان و قرنطينگي قرار گرفته بهبود يافته اند.
به گزارش وبدا؛ دكتر مجيد شيراني افزود: در تشريح آمار جديد بيماري كرونا در استان چهارمحال و بختياري در پنجمين روز از ارديبهشت ماه سال 99 اظهار داشت: از زمان شيوع بيماري كوويد 19، تا كنون 1047 بيمار با علائم باليني مشكوك به كرونا به بيمارستان‌هاي استان مراجعه داشته اند.
وي، تعداد افراد نمونه گرفته شده بستري و سرپايي را 1581 نفر اعلام كرد و افزود: تعداد بهبود يافتگان ترخيص شده از بيمارستان يا درمان در منزل 294 نفر بوده است.
دكتر شيراني گفت: هم اكنون 40 بيمار مشكوك و مبتلاي قطعي به كرونا در مراكز درماني تحت درمان و مراقبت هستند.
به گفته وي، با مثبت اعلام شدن آزمايشات 7 بيمار مشكوك طي 24 ساعت گذشته ، كل موارد مبتلا از آغاز بيماري كه نتايج آزمايش آن‌ها مثبت اعلام شده 339 نفر مي باشد.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان افزود: خوشبختانه طي 24ساعت گذشته ، مورد جديد فوتي ناشي از ابتلا به بيماري نوپديد كوويد 19 ، گزارش نشده است و مجموع فوتي هاي ناشي از ابتلا به اين بيماري در استان همان 25 نفر مي باشد.
تعداد بازدید: 136
Powered by DorsaPortal