۱۴۰۳ چهارشنبه ۲ خرداد
1399/02/06 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2020-02-27_14-33-35 - CopyCCCCCCC.jpg
تحقيقات بايد در راستاي حل يك مشكل انجام شود

وبدا؛ رئيس دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري گفت: تحقيقات بايد در راستاي حل يك مشكل انجام شود.
به گزارش وبدا؛ دكتر مجيد شيراني در آئين رونمايي از 4 طرح تحقيقاتي و فناوري برتر مصوبه دانشگاه براي مقابله با كرونا و تجليل از ارائه دهندگان آنها، همزمان با سومين روز از هفته سلامت (يكم لغايت هفتم ارديبهشت ماه)، از مزاياي شيوع كوويد 19 در كنار همه سختي ها و خسارات جاني و مالي وارد شده، به ايجاد حس همدلي، گذشت و فداكاري، نمايش توان علمي و تعهد كاري همكاران و ارائه طرح هايي با رويكرد اجرايي در جهت حل مشكلات كنوني اشاره داشت.
وي افزود: از ويژگي هاي يك كار پژوهشي و فعاليت هاي تحقيقاتي، تلاش در راستاي حل و منتج شدن به راه حل براي رفع يك مشكل مي باشد.
وي، با تاكيد بر لزوم تلاش مجدانه و افزايش توانمندي هاي دانشگاه براي مشكل يابي و حركت در جهت حل آنها، بر لزوم ارتباط بيشتر بين اساتيد علوم پايه و علوم باليني تاكيد نمود.
دكتر شيراني افزود: دانشگاه از داشتن همكاران متعهد و اساتيد و محققين داراي ايده هاي نو و افكار ناب بر خود مي بالد و ارائه طرح هاي كاربردي و تسلط صاحبان طرح ها بر مباحث، موجب وجد مسئولين امر خواهد شد.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان اظهار اميدواري كرد: با ادامه روند تحقيقات و پژوهش كاربردي و برنامه ريزي دقيق و عملي، گام هاي هر چه بلند و موثر تر در زمينه رفع مشكلات موجود برداشته شود.
گفتني است،‌ سومين روز از هفته سلامت با عنوان : آموزش، پژوهش، فناوري و توليد ملي در مقابله با كرونا نامگذاري شده است.
تعداد بازدید: 150
Powered by DorsaPortal