۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
1399/02/11 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/157011275CCCCCC.jpg
تاكنون 340 مبتلا به كرونا در چهارمحال و بختياري بهبود يافته اند
به گزارش وبدا؛ رئيس دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري، از بهبود حال 340 مبتلاي به كرونا در اين استان خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دكتر مجيد شيراني افزود: اين تعداد از بهبود يافتگان كساني هستند كه يا پس از مراقبت و درمان در مراكز درماني ترخيص شده و يا در منزل تحت درمان و قرنطينگي قرار گرفته اند.
وي اظهار داشت: از زمان شيوع بيماري، تا كنون 1154 بيمار با علائم باليني مشكوك به كرونا در بيمارستان‌هاي استان بستري شده اند.
دكتر شيراني، تعداد افراد نمونه گرفته شده بستري و سرپايي را 1877 نفر اعلام كرد و افزود: هم اكنون 42 بيمار مثبت قطعي يا مشكوك به كرونا و در انتظار تاييد يا رد پاسخ نمونه هاي گرفته شده در مراكز درماني استان تحت مراقبت و درمان هستند.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان در تشريح، آمار جديد بيماري كرونا در استان چهارمحال و بختياري در يازدهمين روز از ارديبهشت ماه سال 99 افزود: با مثبت اعلام شدن آزمايشات 13 بيمار مشكوك طي 24 ساعت گذشته ، كل موارد مبتلا از آغاز بيماري كه نتايج آزمايش آن‌ها مثبت اعلام شده 382 نفر مي باشد.
وي گفت: متاسفانه طي 24ساعت گذشته ، با يك مورد جديد فوتي ناشي از ابتلا به بيماري نوپديد كوويد 19 ، مجموع فوتي هاي ناشي از ابتلا به اين بيماري در استان به 26 نفر رسيد.
تعداد بازدید: 212
Powered by DorsaPortal