۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
1399/02/29 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2020-05-17_12-26-46.jpg
در بيست و هشتمين روز از ارديبهشت ماه 99، در حاشيه جلسه هيأت رئيسه دانشگاه علوم پزشكي شهركرد، به مناسبت هفته روابط عمومي و ارتباطات از مديريت و كارشناسان روابط عمومي تجليل بعمل آمد.
به گزارش وبدا؛ در اين مراسم كه با حضور معاونين و جمعي از مديران ارشد در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار شد، رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان، از زحمات شبانه‌روزي مديريت روابط عمومي،كارشناسان ستاد و مسئولين روابط عمومي هاي تابعه دانشگاه به‌ويژه در ايام شيوع ويروس كرونا تقدير نمود.
دكتر مجيد شيراني با اشاره به وظيفه خطير روابط عمومي ها در امر اطلاع رساني و فرهنگ سازي اظهار داشت: مديريت روابط عمومي دانشگاه با تمام توان و علي رغم كمبود نيرو و با بضاعت اندك به خوبي در اين زمينه ورود پيدا كرده و موفق عمل نموده است.
وي تصريح كرد: شيوع بيماري كرونا موجب گرديد تا علي رغم مشكلات عديده و تهديد جدي سلامت جامعه، شاهد هم افزايي و افزايش بي نظير همبستگي مردم و مسئولين و حماسه بزرگ همدلي باشيم.
وي اضافه كرد: در اين ميان كادر بهداشتي و درماني با جانفشاني و ايثار و گذشتشان برگ زرين ديگري از دفتر پر افتخار ايران اسلامي را ورق زدند و روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي شهركرد، بعنوان متولي امر اطلاع رساني، با تمام توان در به تصوير كشيدن لحظه به لحظه ايثار و گذشت كادر بهداشت و درمان تلاش نموده است.
تعداد بازدید: 203
Powered by DorsaPortal