۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
1399/03/03 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/IMG_20200322_014011_303CCCCCCCCCC.jpg
تبريك رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهركرد به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر
وبدا؛ رئيس دانشگاه علوم پزشكي، خدمات بهداشتي و درماني چهارمحال و بختياري، سالروز سوم خرداد، فتح خرمشهر را به عموم مردم، جامعه دانشگاهيان و بويژه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خانواده هاي اين عزيزان تبريك گفت.
به گزارش وبدا؛ دكتر مجيد شيراني،
آزاد سازي خرمشهر را نماد غرور ملي، اتحاد و همبستگي ملي عنوان و اظهار داشت: بي ترديد سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمي است براي بازبيني و بازشناسي تاريخ بلند مقاومت ملت ايران، ملتي كه با انقلاب خونين خود راه جديدي را فرا روي بشريت گشود.
دكتر شيراني، با اشاره به شيوع بيماري كوويد 19 و دفاع جانانه مدافعين سلامت از بزرگترين نعمت الهي، يعني سلامتي و جان آدمي افزود: انتشار ويروس كرونا، تداعي كننده روزهاي سختي است كه عده اي بي منت و ادعا تا پاي جان براي حفظ خاك و ناموس وطن ايستادن و امروز مدافعين سلامت با ايستادگي در برابر اين ويروس منحوس و ارائه خدمات بي وقفه و شبانه روزي دين خود را به نظام و هموطنانشان ايفا نمودند.
وي مجددا سالروز آزادسازي خرمشهر و روز مقاومت، ايثار و پيروزي را به عموم مردم، خصوصاً خانواده معظم شهدا، ايثارگران و جانبازان عزيز تبريك گفت و از درگاه پروردگار قادر متعال براي ملت بزرگ ايران اقتدار و سربلندي روز افزون و براي شهداي والامقام آزاد سازي خرمشهر، رحمت بي كران و علو درجات مسالت نمود.
 
تعداد بازدید: 201
Powered by DorsaPortal