۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
1399/03/04 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/IMG_20200430_000059_758CC.jpg
تبريك معاون توسعه مديريت منابع و برنامه‌ريزي دانشگاه علوم پزشكي شهركرد به مناسبت عيد فطر
وبدا; معاون توسعه مديريت منابع و برنامه‌ريزي دانشگاه علوم پزشكي شهركرد در پيامي فرارسيدن عيد سعيد فطر را تبريك گفت.
به گزارش وبدا; دكتر علي‌ضامن صالحي‌فرد افزود: بعد از سي روز بندگي خالصانه به درگاه حق تعالي چشم مؤمنان به منظر زيباي ماه شوال روشن شد و مزد يك ماه روزه‌داري خود را صبح فردا با طلوع آفتاب اولين روز از ماه شوال از باري تعالي دريافت خواهند كرد.
معاون توسعه مديريت منابع و برنامه‌ريزي دانشگاه علوم پزشكي شهركرد عنوان كرد: چه زيبا است سي روز در چشمه زلال رمضان خود را از بدي‌هاي اين جهان فاني شستشو دادن و خنده آسمانيان را به نظاره نشستن.
وي بيان كرد: خداوند پايان هر عبادتي مزدي براي بندگانش دارد و ايستگاه فطر چه زيبا عيدي براي بندگان مخلص پروردگار است، رمضان فصل وصل و فطر ضيافتگاه وصال است.
دكتر صالحي‌فرد خاطرنشان كرد: اينجانب ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات همگان در ماه مبارك رمضان عيد بزرگ و سعيد فطر را ابتدا به پيشگاه حضرت وليعصر (عج)، سپس رهبر معظم انقلاب اسلامي و همه مسلمين جهان بخصوص ملت ايران و بعد از آن به همه همكارانم در دانشگاه علوم پزشكي شهركرد، جامعه دانشگاهي چهارمحال و بختياري و كادر بهداشتي و درماني خدوم استان تبريك و تهنيت عرض نموده و در آستانه اين عيد بزرگ مسلمانان از خداوند متعال رستگاري، عزت، كرامت و سلامت را براي همگان مسئلت مي نمايم.
تعداد بازدید: 258
Powered by DorsaPortal