۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
1399/03/13 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/fgvfdgfdg.jpeg
مردم اصلي و موثرترين حلقه زنجيره ي انتقال كروناويروس بشمار مي روند
وبدا؛ سرپرست معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي شهركرد و رئيس مركز بهداشت چهارمحال و بختياري گفت: همچنان مردم اصلي و موثرترين حلقه زنجيره ي انتقال كروناويروس بشمار مي روند.
به گزارش وبدا؛ سيد راشد جزايري افزود: اين مردم هستند كه با رفتار هاي ناايمن و عدم رعايت پروتكل هاي بهداشتي موجب انتشار ويروس كرونا و افزايش آمار مبتلايان به كرونا مي شوند.
وي تصريح كرد: مردم با ماندن در خانه و خودداري از تردد هاي غير ضروري به محل هاي عمومي و تجمعات مي توانند تا حد زيادي به قطع زنجيره انتقال بيماري كوويد 19 كمك نمايند.
وي متذكر شد، قدرت سرايت ويروس كرونا همچنان بالا است و ويروس هنوز از بين نرفته و قادر به بيمارزايي در افراد و حتي مرگ و مير در بيماران مبتلا به بيماري هاي زمينه اي و مشكلات حاد تنفسي شود.
جزايري گفت: افزايش آمار مبتلايان به كرونا در شهرستان و نقاط گردشگري و تفريحي استان هشداري براي مديران كنترل كننده اين بيماري و مردمي اين شهرستان ها و تمامي افرادي است كه قصد سفر و حضور در اين مناطق را دارند.
وي در پايان از مردم خواست نسبت به رعايت مسائل بهداشتي دقت بيشتري داشته و در روز هاي آتي تا حد امكان از مسافرت و تردد در محيط هاي تجمعي خودداري نمايند.
تعداد بازدید: 148
Powered by DorsaPortal