۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
1399/03/15 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/IMG_20200430_000059_758CCC.jpg
پيام دكتر علي‌ضامن صالحي فرد به مناسبت رحلت بنيان‌گذار انقلاب اسلامي و قيام 15 خرداد
‍ وبدا؛ معاون توسعه مديريت منابع و برنامه ريزي دانشگاه علوم پزشكي شهركرد در پيامي فرارسيدن ايام سوگواري رحلت حضرت امام خميني (ره) و شهداي قيام 15 خرداد را تسليت گفت.
به گزارش وبدا؛ در متن پيام دكتر صالحي فرد آمده است:
رنج از دست دادن پير فرزانه جماران بعد از سي و يك سال همچنان حس مي‌شود و داغ پر كشيدن اين عالم بزرگ تازه است اما با اين وجود انديشه بزرگ ايشان پُررهرو و ادامه‌دار است تا مأمني براي عاشقان راه آزادي باشد.
حضرت امام‌ خميني‌(ره)، يك‌ حقيقت‌ هميشه‌ زنده‌ است‌ و نام‌ او تا هميشه تاريخ پرچم‌دار‌ انقلاب‌ اسلامي ايران و ديگر آزادگان جهان خواهد بود.
همچنين يوم‌الله خونين 15 خرداد نيز سرآغازي براي تحقق شعار استكبارستيزي ملت ايران در راه مبارزه با طاغوت و استبداد بود تا با خون بهترين جوانان اين مرز و بوم اراده‌ ملت بزرگ ايران در مبارزه براي بركندن ريشه‌ي بيداد در كشور به ثمر بنشيند.
اينجانب به روان پاك رهبر بزرگ ايران اسلامي و شهداي اين كشور به ويژه شهداي قيام 15 خردادماه 1342 درود مي فرستم و به عنوان نماينده مجموعه بهداشت و درمان استان چهارمحال و بختياري سالروز رحلت ملكوتي بنيان گذار كبير انقلاب اسلامي، حضرت امام خميني (ره) و واقعه 15 خرداد را به ملت بزرگ ايران، خانواده‌هاي شهدا به خصوص در مجموعه دانشگاه علوم پزشكي شهركرد تسليت عرض مي‌نمايم.
تعداد بازدید: 249
Powered by DorsaPortal