۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
1399/03/18 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/fgvfdgfdgC.jpeg
تشديد بازرسي هاي بهداشت محيط در بسيج مقابله با كوويد 19 در چهارمحال و بختياري
وبدا؛ سرپرست معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي شهركرد و رئيس مركز بهداشت چهارمحال و بختياري، از تشديد بازرسي هاي بهداشت محيط در بسيج مقابله با كوويد 19 با توجه به بازگشايي اصناف و افزايش ترددها در بازار خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سيد راشد جزايري افزود: از تاريخ 28 ارديبهشت ماه 99 لغايت 10 خردادماه جاري يكهزار و 491 مورد بازديد از اماكن عمومي استان بعمل آمد.
وي، تعداد كل مراكز تهيه و توزيع، طبخ، عرضه و فروش مواد غذايي تحت پوشش را 12 هزار و 50 باب اعلام كرد و افزود: تعداد كل اماكن عمومي تحت پوشش نيز چهار هزار و 878 باب مي باشد.
جزايري، تعداد كل مراكز تهيه و توزيع، طبخ، عرضه و فروش مواد غذايي بازديد شده را هفت هزار و 150 باب اعلام كرد.
به گفته وي، طي اين مدت ششهزار و 398 مركز تهيه، توزيع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذايي و يك هزار و 525 امكنه عمومي پروتكل گندزدايي را رعايت نموده اند.
وي در ادامه به رعايت بهداشت و اصول حفاظت فردي از سوي شش هزار و 225 مركز تهيه، توزيع ، طبخ و عرضه و فروش مواد غذايي اشاره و افزود: همچنين 895 امكنه عمومي اين اصول را رعايت نموده اند.
وي، تعداد مراكز تهيه، توزيع ، طبخ و عرضه و فروش مواد غذايي و اماكن عمومي داراي كارت خوان را به ترتيب ششهزار و 753 و يكهزار و 200 باب اعلام كرد و افزود: در اين بازه زماني ششهزار و 721 مراكز تهيه، توزيع ، طبخ و عرضه و فروش مواد غذايي در سامانه سلامت ثبت نام كرده اند.
رئيس مركز بهداشت چهارمحال و بختياري تعداد اماكن عمومي ثبت نام شده در سامانه سلامت را يكهزار و 155 باب اعلام كرد و از معرفي 44 مركز تهيه، توزيع ، طبخ و عرضه و فروش مواد غذايي و 15 امكنه عمومي متخلف به مراجع قضايي خبر داد.
به گفته وي، در بازه زماني 28 ارديبهشت لغايت 10 خرداد 99 ، به ترتيب 26 مركز تهيه، توزيع ، طبخ و عرضه و فروش مواد غذايي و هفت امكنه عمومي پلمب شد.
جزايري در ادامه به 74 مورد بازديد مشترك انجام شده با ساير دستگاه ها اشاره و افزود: همچنين سه مورد نظارت بر تدفين بهداشتي اجساد صورت گرفت.
تعداد بازدید: 225
Powered by DorsaPortal