۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
1399/03/28 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/1398040614562543117750144.jpg
پيام تسليت رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهركرد به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
وبدا; رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهركرد در پيامي فرارسيدن سالروز شهادت ششمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت حضرت امام جعفر صادق(ع) را تسليت گفت.
به گزارش وبدا; دكتر مجيد شيراني افزود: حضرت امام جعفر صادق(ع) رئيس مكتب شيعه برجسته‌ترين و شايسته‌ترين وارث علم ناب و بي‌مانند نبوي هستند كه در طول عمر پربار و بركت خويش توانستند نقش تعيين‌كننده‌اي در نشر و ترويج عقايد اسلامي ايفا كنند.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهركرد خاطرنشان كرد: نگاه به تاريخ نشان مي‌دهد امام جعفر صادق (ع) در يكي از حساس‌ترين مقاطع تاريخ اسلام مي‌زيستند و توانستند با تحمل رنج طاقت فرساي تبعيد و زندان جايگاه اسلام را استوارتر كرده، عقايد اسلامي را نشر دهند و شاگرداني شايسته براي بقاء و استمرار دين مبين اسلام تربيت كنند.
وي با بيان تسليت به مناسبت فرارسيدن 25 شوال سالروز شهادت جانگداز اين امام بزرگوار و صاحب مكتب شيعه به همه شيعان جهان و ايران به ويژه جامعه دانشگاهي استان چهارمحال و بختياري، گفت: در اين شب عظيم و عزيز از خداوند متعال تقاضا دارم همگي ما را در زمره دوستداران واقعي و رهروان راستين حضرتش قرار دهد تا با الهام از سيره سراسر عبرت امام بزرگوار، حضرت امام جعفر صادق (ع) پيرو واقعي مكتب ايشان باشيم. 
تعداد بازدید: 226
Powered by DorsaPortal