۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
1399/04/11 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/unnamedCCCCCCCCCCCCCC.jpg
برگزاري هرگونه تجمع و ارائه خدماتي كه موجب تجمع افراد شود ممنوع شد
وبدا؛ معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي شهركرد و رئيس مركز بهداشت چهارمحال و بختياري گفت: با توجه به افزايش آمار مبتلايان به بيماري كوويد 19 و لزوم رعايت فاصله گذاري اجتماعي، برگزاري هرگونه تجمع و ارائه خدماتي كه موجب تجمع افراد و تهديد سلامت افراد شود ممنوع شد.
به گزارش وبدا؛ سيد راشد جزايري در گفت و گوي بخش خبري 20 صدا و سيماي مركز چهارمحال و بختياري در دهمين روز از تيرماه 99 اظهار داشت: رانندگان از جمله اقشار آسيب پذيري هستند لذا به منظور حفظ سلامت اين قشر، مهلت دريافت كارت سلامت رانندگان تا پايان تيرماه جاري تمديد شد.
وي تصريح كرد: رانندگان مي توانند به تدريج و با رعايت پروتكل هاي بهداشتي براي دريافت كارت سلامتشان به دفاتر مربوطه مراجعه نمايند.
وي در ادامه با اشاره به آغاز رسمي كمپين استفاده همگاني از ماسك و رونمايي از پوستر اين پويش در حاشيه شانزدهمين جلسه ستاد استاني مقابله با كرونا، با تاكيد بر ضرورت استفاده از ماسك افزود: استفاده همگاني از ماسك مي تواند حداقل تا 85 درصد در قطع زنجيره انتقال بيماري كوويد 19 موثر باشد.
به گفته جزايري‌، با اشاره به الزام مديران و كاركنان دولت به استفاده از ماسك تدابير خاص براي تامين ماسك مورد نياز مردم استان و كادر بهداشتي و درماني انديشيده شده و مقرر گرديد سازمان صنعت معدن و تجارت ماسك مورد نياز يكماه استان را تامين نمايد.
تعداد بازدید: 328
Powered by DorsaPortal