۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
1399/04/29 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/taheri kiarCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC.JPG
نظارت بر پايگاه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در شهرستان كيار
وبدا؛ رئيس مركز بهداشت و درمان شهرستان كيار گفت: نظارت بر پايگاه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال تحصيلي 1399-1400 انجام گرفت.
به گزارش وبدا؛ رشيد طاهري افزود: با توجه به آغاز فرايند سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان سال تحصيلي 1399-1400 با همراهي كارشناس ناظر مراكز خدمات جامع سلامت از تعدادي از پايگاه‌هاي سنجش نوآموزان از اين بازديد به عمل آمد.
رئيس مركز بهداشت و درمان شهرستان كيار ادامه داد: در اين بازديدها رعايت كليه پروتكل‌هاي بهداشتي در پايگاه‌هاي سنجش نوآموزان مورد ارزيابي قرار گرفت و به افرادي كه در اين پايگاه‌ها ارائه خدمت مي‌كنند، بر اساس دستورالعمل‌ها و توصيه‌هاي بهداشتي مقابله با كرونا توصيه‌ها لازمه ارائه شد.
وي همچنين از برگزاري جلسه كميته مديريت بحران بيماري كرونا در شهرستان كيار خبر داد و عنوان كرد: از آغاز بروز و شيوع بيماري كوويد-19 هر ماه كميته مديريت بحران بيماري كرونا در اين شهرستان تشكيل جلسه داده است.
طاهري خاطرنشان كرد: در اين كميته آخرين دستورالعمل‌هاي بهداشتي در زمينه استفاده همگاني از ماسك، عدم تردد سالمندان و بيماران زمينه‌اي در سطح شهر و اماكن عمومي، آمادگي اقدام هماهنگ در زمينه ضدعفوني روستاها و كنترل تردد و ورود مسافران به اين شهرستان مطرح و بررسي شد.
رئيس مركز بهداشت و درمان شهرستان كيار اضافه كرد: بيان ابعاد حمايت رواني از خانواده‌هايي كه مورد مثبت دارند، علائم جديد در بيماران كورنا و استفاده از پتانسيل معتمدين در مجاب كردن اهالي براي عدم برگزاري دورهمي‌ها و مراسم تجمعي مانند عزا وعروسي از ديگر موارد مطرح شده در جلسه كميته مديريت بحران بيماري كرونا در شهرستان بود.
تعداد بازدید: 100
Powered by DorsaPortal