۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهريور
1399/05/07 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/IMG_20200728_233826.jpg
براي پيشگيري از شيوع بيماري كوويد 19 رعايت مجموع اصول پيشگيري ضروري است
وبدا؛ عضو هيات علمي و متخصص اپيدميولوژيدا؛ عضو هيات علمي و متخصص اپيدميولوژي دانشگاه علوم پزشكي شهركرد گفت: براي پيشگيري از ابتلا به بيماري كوويد 19 و كنترل شيوع اين بيماري رعايت مجموع اصول پيشگيري ضروري است.
به گزارش وبدا؛ دكتر علي احمدي در گفت‌وگوي بخش خبري 20 مركز چهارمحال و بختياري در ششمين روز از مردادماه 99 با محوريت ضرورت رعايت نخسه تركيبي و توجه به همه نكات بهداشتي براي پيشگيري از ابتلا به بيماري كوويد 19 و كنترل اين بيماري اظهار داشت: براي موفقيت در مديريت بحران كرونا، بايد تمامي نسخه تركيبي آن رعايت شود و با رعايت يكي از آيتم ها نمي توان منتظر معجزه براي ريشه كني بيماري كرونا و كنترل آن بود.
وي، شست و شوي مكرر و صحيح دست ها، عدم تماس با سطوح و لمس صورت با دست هاي آلوده، رعايت فاصله گذاري اجتماعي و خودداري از شركت در تجمعات، استفاده از ماسك، ماندن در خانه را از آيتم ها و پروتكل هاي بهداشتي مورد تاكيد متخصصان و كارشناسان بهداشتي برشمرد كه بايد در كنار يكديگر رعايت تا شاهد قطع زنجيره انتقال كرونا ويروس و كنترل شيوع بيماري كوويد 19 باشيم.
دكتر احمدي شركت در تجمعات، همچون جشن هاي عروسي و مراسم ترحيم را عامل انتشار ويروس و تشديد بحران كرونا برشمرد و افزود: تا حد امكان مردم بايد از برگزاري و حضور در چنين محافلي خودداري كنند.
تعداد بازدید: 583
Powered by DorsaPortal