۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
1399/06/08 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/18-10-24-152380000CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC.jpg
درخواست دانشگاه علوم پزشكي از رسانه‌ها جهت تشويق مردم به رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي
وبدا; مدير روابط عمومي و اطلاع‌رساني دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني چهارمحال و بختياري، در اطلاعيه‌اي از خبرنگاران، رسانه‌ها و فعالان گروه‌هاي مجازي استان درخواست كرد مردم را جهت رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي در عزاداراي‌هاي ماه محرم تشويق كنند.
به گزارش وبدا; سيد علي درخشان با عرض تسليت ايام سوگواري و عزاداري حضرت سيدالشهداء و ياران باوفاي ايشان، افزود: از آنجاييكه عشق و شور حسيني در دل تك‌تك مردم ايران شعله‌ور و عطش ابراز ارادت به اهل بيت(ع) جزيي از سرشت ذاتي آنها است و به فرموده امام راحل (ره) «هرچه داريم از محرم و صفر است»، امسال مردم عزادار سيدالشهدا(ع) در حالي به استقبال ماه محرم مي‌روند كه دشمني منحوس در كمين است و قطعا دين و شريعت ما، صيانت از جان انسان‌ها را از اوجب واجبات مي‌داند .
مدير روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه علوم پزشكي شهركرد از اصحاب محترم رسانه، خبرنگاران و فعالان گروه‌هاي مجازي درخواست كرد با استفاده از روش‌هاي نوين و با خلاقيت حرفه‌اي خود، در توليد، انتشار و اطلاع‌رساني مجدد توصيه‌ها و پروتكل‌هاي بهداشتي تلاش كنند.
وي ادامه داد: رعايت فاصله فيزيكي حداقل 2 متري از ديگران، عدم شركت در تجمعات، استفاده مستمر از ماسك در بيرون از منزل و در زمان حضور در هيأت‌هاي عزاداري، شستشوي مرتب دست‌ها، همراه داشتن مواد ضدعفوني دست در بيرون از منزل، عدم شركت سالمندان و بيماران داراي فشار خون، بيماري قلبي و عروقي، بيماري‌هاي مزمن و بيماران خاص و سرطاني در محافل، تجمعات و هيات‌هاي عزاداراي شلوغ، هدايت نذورات مردمي به سمت نذر سلامت، كمك‌هاي معيشتي و عدم پخت نذورات، عدم مسافرت و پذيرفتن مهمان در تعطيلات و ... ازجمله دستورالعمل‌هاي مهم در ايام عزاداري سرور و سالار شهيدان است.
درخشان عنوان كرد: بي‌ترديد نقش شما به‌عنوان يكي از رسانه‌هاي بي‌بديل و تاثير گذار در مركز استان و شهرستان‌ها كه مخاطبان بسياري داريد در تاكيد بر اجراي پروتكل‌هاي بهداشتي موجب كاهش مبتلايان و كوري چشم معاندين، بخصوص فرقه وهابيت و رسانه‌هاي مغرض و معاند دين مبين اسلام و فرهنگ عاشورا خواهد شد.
تعداد بازدید: 1067
Powered by DorsaPortal