۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
1399/06/26 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2019-01-05_11-24-12CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC.jpg
تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت سالروز تاسیس اورژانس و روز ملی اورژانس وفوریت های پزشکی

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری فرا رسیدن، چهل و پنجمین سالروز تاسیس اورژانس و روز ملی اورژانس و فوریت های پزشکی را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: نامگذاری بیست و ششم شهریور بعنوان ، روز ملی اورژانس و فوریت های پزشکی فرصتی است برای قدردانی از عزیزانی که همواره فرشتگان نجات بخش جان حادثه دیدگان می شوند.
وی با اشاره به افزایش وسایل حمل و نقل و بروز حوادث جاده ای از یک سو و افزایش بار بیماریهای مزمن و غیر واگیر و سکته های قلبی و مغزی از سویی دیگر افزود: این امر نیاز به خدمات رسانی در حوزه پیش بیمارستانی را صد چندان و بر اهمیت و ارزش خدمات اورژانس افزوده است.
دکتر شیرانی، همچنین با اشاره به نقش مهم تکنسینهای فوریت پزشکی در ارائه خدمات اولیه به مصدومین حوادث جاده ای و غیر جاده ای و نجات جان بیماران و بازگشت علائم حیاتی و ارمغان زندگی دوباره به بیماران اظهار داشت: روزهای سخت شیوع بیماری کرونا و تلاش های بی دریغ تکنسین های فوریت های پزشکی برای نجات جان حادثه دیدگانی که ابتلایشان به کرونا نامعلوم و خطر انتقال بیماریشان در صورت ابتلا به این بیماری منحوس قطعی است، همت این عزیزان را بیش از هر زمان دیگری ستودنی و تلاششان را قابل تقدیر کرده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، توفیق خدمت به خلق و نجات جان انسان ها را موهبتی بزرگ و خدادادی دانست و با ابراز امیدواری نسبت به این که دعای خیر نجات یافتگان و خانواده های آنها همواره بدرقه راه یکایک پرسنل خدوم و زحمتکش اورژانس باشد از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان سلامتی، کامیابی و موفقیت روز افزون مسئلت نمود.
تعداد بازدید: 815
Powered by DorsaPortal