۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
1399/06/29 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/derakhshanCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC.jpg
تاکید بر لزوم اطلاع رسانی وسیع و مکرر با توجه به احتمال افزایش شیوع کرونا با آغاز فصول سرد سال
وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بر لزوم اطلاع رسانی وسیع و مکرر با توجه به احتمال افزایش شیوع کرونا در فصول سرد سال تاکید نمود.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: با توجه به احتمال شیوع بیماری کووید 19 درماه های پیش رو و فصول سرد سال و اهمیت رویکرد پیشگیرانه و ضرورت تشخیص و اقدام زود هنگام در کاهش شیوع و بهبود پیش آگهی مبتلایان، باید اطلاع رسانی وسیع ، مکرر و مستمر در کلیه واحدهای تحت مدیریت، رسانه های گروهی ومحلی و فضای مجازی بعمل آید.
وی تصریح کرد: در همین راستا باید نحوه خود اظهاری از طریق ارتباط با سامانه تلفنی 4030 و سامانه اینترنتی www.salamat.gov.ir اطلاع رسانی شود.
درخشان، ‌تبیین عدم توصیه به تلقیح واکسن آنفولانزا ، اثربخشی آن و تجویز برای گروه های پر خطر و در معرض خطر و تبیین ضرورت و اهمیت رعایت توصیه های بهداشتی، مراعات فاصله گذاری فیزیکی و استفاده همگانی از ماسک به ویژه در زمان حضور در مکان های عمومی در پیش گیری همزمان از ابتلا به کووید 19 و آنفولانزا را از دیگر موارد مورد تاکید برای اطلاع رسانی در روزهای شیوع بیماری کرونا برشمرد.
وی ادامه داد: در این راستا تولید و پخش محتواهای آموزشی با همراهی اساتید و صاحب نظران حوزه بهداشت و سلامت، اپیدمیولوژی بیماری های عفونی و تنفسی، ویروس شناسی و ایمنی شناسی و ... با هماهنگی روابط عمومی در رسانه های گروهی محلی و استانی بویژه صدا و سیمای استان ها و فضای مجازی در دستور کار قرار گرفته است.
تعداد بازدید: 806
Powered by DorsaPortal