۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
1399/07/09 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/IMG_20201001_001013.jpg
مطالبات پرسنل بهداشت و درمان پرداخت می‌شود
وبدا; معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پرداخت کارانه سه ماه پرسنل بهداشتی و درمانی طی روزهای آینده خبر داد.
به گزارش وبدا; دکتر قاسم جان‌بابایی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان ولی‌عصر( عج) بروجن، افزود: در بازدید از این بیمارستان همکارانی را مشاهده کردیم که در بخش‌های مختلف به خوبی به بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند.
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: بهترین مراقبت به‌ویژه در بخش ICU بیمارستان ولی‌عصر (عج) را شاهد بودیم و همکاران پرستار به مراقبت‌های در این بخش بسیار مسلط بودند.
وی عنوان کرد: بیمارستان بروجن با زحمات ریاست و هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به بهره‌برداری رسید که در بحث کرونا توانست بسیار کمک‌کننده باشد.
دکتر جان‌بابایی خاطرنشان کرد: بیمارستان جدید بروجن، مرکزی با امکانات بهتر، ظرفیت بسیار بالاتر و شرایط رفاهی مناسب‌تر نسبت به بیمارستان قدیمی این شهر است.
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: برای رفع برخی کمبودهای بیمارستان ولی‌عصر (عج) آمادگی داریم و مواردی که در بخش‌های عادی یا ویژه نیاز است رفع خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: 2 تا 3 ماه مطالبات پرسنل در سراسر کشور طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد.
تعداد بازدید: 745
Powered by DorsaPortal