۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
1399/07/16 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2020-10-07_16-40-08.jpg
تقدیر نماینده مردم شهرستان بروجن در پی درخشش کادر بهداشتی و درمانی استان در ارائه خدمات درمانی به مبتلایان به بیماری کووید 19
وبدا؛ نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی در پی درخشش کادر بهداشتی و درمانی استان در ارائه خدمات درمانی به مبتلایان به بیماری کووید 19 در گزارش سفر معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بمنظور بررسی روند ارائه خدمات به بیماران در مراکز درمانی استان از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و پرسنل خدوم این مجموعه تقدیر نمود.
به گزارش وبدا؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر جعفری در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در چهاردهمین روز از مهرماه 99 اظهار داشت: موفقیت استان در امر ارائه خدمت به بیماران کرونایی ماحصل تلاش و زحمات عالمانه همه ایثارگران و پرسنل خدوم دانشگاه علوم پزشکی استان است.
وی، ضمن تبریک موفقیت دانشگاه علوم پزشکی استان، دانشکده پرستاری و مرکز آموزشی و درمانی ولی عصر (عج) بروجن که موجب تقدیر و تشکر مسئولین ارشد مجموعه نظام ، وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و ریاست جمهوری گردید، یادآور شد، این موفقیت نشان دهنده ظرفیت و قابلیت بی بدیل دانشگاه علوم پزشکی استان است.
وی، در پاسخ به درخواست دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ریاست جمهوری برای تقدیری شایسته از کادر بهداشتی و درمانی که ایثارگرانه در امر مراقبت و درمان بیماران مبتلا به کرونا تلاش می نمایند گفت: بزرگترین تشویق برای این مجموعه، توسعه کمی و کیفی دانشکده پرستاری بروجن می باشد که پرسنلی خدوم را تربیت و آموزش داده است که این چنین ایثارگرانه برای حفظ و دفاع از سلامت مردم در تلاش هستند.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر جعفری در ادامه اظهار امیدواری کرد: ضمن توسعه و ارتقاء کمی و کیفی رشته های تحصیلی در دانشکده پرستاری بروجن ، شاهد توسعه تحصیلات تکمیلی در این دانشکده باشیم.
وی با بیان اینکه، جای جای استان چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت های بالا در حوزه بهداشت و درمان می باشد افزود: شناسایی این ظرفیت ها می تواند موجب افتخار استان در سطح ملی و زمینه ساز ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم باشد.
تعداد بازدید: 626
Powered by DorsaPortal