۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
1399/07/19 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/kashani.jpg
تشکیل شورای فرهنگی و اجتماعی بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد
وبدا؛ سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از تشکیل شورای فرهنگی و اجتماعی مرکز آموزشی _ درمانی آیت‌الله کاشانی شهرکرد خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر شهرام طهماسبیان افزود: در این شورا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و جمعی از پرسنل بیمارستان حضور داشتند.
سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: بحث پوشش حرفه‌ای دانشجویان از مهم‌ترین مسائل مطرح شده در این شورای بود که مقرر شد این بحث در شورای فرهنگی و کمیته‌های مربوطه با حضور معاون آموزشی دانشگاه مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شود.
وی عنوان کرد: در ادامه اقدامات فرهنگی انجام شده در مرکز آموزشی-درمانی آیت‌الله کاشانی شهرکرد مطرح و درخصوص آن بحث و تبادل نظر شد.
طهماسبیان خاطرنشان کرد: مرکز آموزشی-درمانی آیت‌الله کاشانی شهرکرد توانست در بین 25 مرکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد که دارای شورای فرهنگی هستند، در سال 98 رتبه سوم را کسب کند.
سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: در انتهای این شورا با حضور اعضا از نمازخانه مرکز آموزشی-درمانی آیت‌الله کاشانی بازدید صورت گرفت.
تعداد بازدید: 551
Powered by DorsaPortal