۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
1399/07/21 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/IMG_20200608_161221_911CCCCC.jpg
توزیع هفتمین مرحله از پک‌های بهداشتی در خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از توزیع هفتمین مرحله از پک‌های بهداشتی در خوابگاه‌های این دانشگاه خبر داد.
به گزارش مفدا شهرکرد، دکتر شهرام طهماسبیان افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا همچون سایر دانشگاه‌های کشور کلیه دروس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به صورت مجازی ارائه می‌شود.
سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: برخی از دانشجویان این دانشگاه به سبب دروس عملی (کاروزی و کارآموزی) خود مجبور به حضور در خوابگاه بوده و هستند.
وی عنوان کرد: به دلیل حضور تعدادی از دانشجویان در خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از همان ابتدا علاوه بر ضدعفونی محیط خوابگاه به صورت تمام و کمال و نظارت مستمر بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در این محیط ها، پک‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و بروشور آموزشی نیز در بین دانشجویان توزیع شد.
دکتر طهماسبیان خاطرنشان کرد: تاکنون هفت مرحله پک بهداشتی در بین دانشجویان خوابگاه‌های علوم پزشکی شهرکرد توزیع شده است و با تدابیر اندیشیده شده این اقدام در فواصل زمانی کمتر ادامه خواهد داشت.
سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: هفتمین مرحله توزیع پک‌های بهداشتی با حضور مدیر امور دانشجویی، رییس اداره امور خوابگاه‌ها و رئیس اداره فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد صورت گرفت، در این مرحله تب‌سنجی و پرسش درخصوص علائم بیماری کرونا از دانشجویان مستقر در خوابگاه‌های دانشگاه نیز انجام شد.

وی تاکید کرد: در توزیع این پک‌های بهداشتی توزیع این پک‌های بهداشتی بسیج دانشجویی، کانون انصار المهدی(عج) و شورای صنفی دانشگاه همکاری داشتند.
تعداد بازدید: 659
Powered by DorsaPortal