۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
1399/07/22 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/hospital.jpg
تامین یک دستگاه RO پرتابل، یک دستگاه ماشین دیالیز و تجهیزات مربوطه در بیمارستان بروجن
وبدا; مدیر مرکز آموزشی_درمانی ولیعصر(عج) بروجن از تامین یک دستگاه RO پرتابل، همراه یک دستگاه ماشین دیالیز و تجهیزات مربوطه برای بیمارستان بروجن خبر داد.
به گزارش وبدا; مهندس علیرضا قربانی افزود: با حمایت‌های دکتر شیرانی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، دکتر صالحی‌فرد معاون توسعه و دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه، یک دستگاه RO پرتابل، همراه یک دستگاه ماشین دیالیز و تجهیزات مربوطه خریداری و در بخش مراقبت‌های ویژه مرکز آموزشی_درمانی ولی‌عصر (عج) بروجن نصب و راه اندازی شد.
مدیر مرکز آموزشی_درمانی ولیعصر(عج) بروجن ادامه داد: خوشبختانه با تامین تجهیزات مذکور در بیمارستان بروجن از این پس نیازی نیست بیماران بخش ICU جهت دیالیز از بیمارستان و بخش خارج و جابه‌جا شوند و این در فراهم نمودن شرایط آسایش برای بیماران بسیار مؤثر خواهد بود.
وی عنوان کرد: اعتبار هزینه شده برای خریداری دستگاه RO پرتابل، ماشین دیالیز و تجهیزات مربوطه حدود 150 میلیون تومان است که با مساعدات مقامات ارشد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تامین شد.
قربانی خاطرنشان کرد: مرکز آموزشی_درمانی ولی‌عصر بروجن با پیگیری‌های مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد زمستان 98 با تجهیزات پیشرفته به‌بهره‌برداری رسید و در ادامه با خرید دیگر تجهیزات در مسیر توسعه هر چه بیشتر قرار دارد تا با بهره‌گیری از کادر مجرب خدمات مطلوب و شایسته‌ای به شهروندان بروجن و دیگر شهرها و روستاهای مجاور ارائه شود.
تعداد بازدید: 674
Powered by DorsaPortal