۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
1399/07/25 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/IMG_20200322_014447_502CCCCCCCCCCC.jpg
برگزاری وبینار آموزشی با عنوان "مراقبت‌های بارداری، زایمان و پس از زایمان در دوران پاندمی کووید-19
وبدا؛ معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری وبینار آموزشی با عنوان "مراقبت‌های بارداری، زایمان و پس از زایمان در دوران پاندمی کووید-19" خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر اکبر سلیمانی افزود: با عنایت به اهمیت بروزرسانی اطلاعات و انتقال تجربیات علمی در زمینه پاندمی کووید-19، وبینار آموزشی با عنوان "مراقبت‌های بارداری، زایمان و پس از زایمان در دوران پاندمی کووید-19" روز یکشنبه 27 مهرماه 99 ازساعت 10 صبح لغایت 12 ظهر، با مدیریت معاونت آموزشی دانشگاه و بهره‌مندی از اساتید دانشکده پرستاری و مامایی شهرکرد برگزار می‌شود.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این وبینار آموزشی می‌توانند به آدرس لینک http://webinar.skums.ac.ir/b/nur-qzy-3j3 مراجعه کنند.
وی عنوان کرد: دکتر زینب توکل دکتری تخصصی بهداشت باروری، دکتر مریم شیرمحمدی دکتری تخصصی بهداشت باروری و بهاره متقی مربی، عضو هیأت علمی گروه مامایی از اساتید حاضر در وبینار "مراقبت‌های بارداری، زایمان و پس از زایمان در دوران پاندمی کووید-19" هستند.
دکتر سلیمانی عنوان کرد: اورژانس‌های مامایی و زایمان و مراقبت‌های مادران سالم و مادران مبتلا به کووید-19، مراقبت مادران بعد از زایمان و نوزاد در بیمارستان و منزل در پاندمی کووید-19 و مراقبت پره ناتال در مادران سالم و مبتلا به کرونا انتقال ویروس کووید از مادر به جنین یا مادر به نوزاد ازجمله موارد مطرح شده در وبینار خواهند بود.
تعداد بازدید: 1553
Powered by DorsaPortal