۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
1399/07/25 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/IMG_20201016_001442_385.jpg
پیام تسلیت دکتر مجید شیرانی به مناسبت رحلت حضرت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی فرارسیدن سالروز رحلت حضرت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را به عموم مسلمانان و شیعیان تسلیت گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: پایان ماه صفر و ایام حزن و غم رحلت جانسوز رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت مظلومانه حضرت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را به سوگ می‌نشنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت گام گذاشتن در مسیر حقانیت است که می‌تواند انسان خسته امروز را به سوی توحید، تقوی و آرامش سوق دهد.
وی عنوان کرد: امسال که جهانیان با پدیده منحوسی همچون کرونا درگیر هستند و این ویروس جان بسیاری از عزیزانمان را گرفته است امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و عنایت خداوند متعال، پیامبر عظیم الشان اسلام، سبط گرانقدر ایشان حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شاه خراسان حضرت امام رضا (ع)، توفیق پیروزی بر این بیماری را پیدا کنیم تا دیگر شاهد گرفتاری و مرگ عزیزانمان نباشیم.
دکتر شیرانی خاطرنشان کرد: اینجانب رحلت جانگداز و ملکوتی خاتم مهربانى و رحمت، پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت سبط اکبر و کریم آل طه امام حسن مجتبی (ع) و هشتمین اختر تابناک عصمت و طهارت حضرت امام رضا (ع) را خدمت عموم مسلمانان و شیفتگان ایشان بویژه مردم فهیم، متدین، ولایتمدار و قدر شناس استان چهارمحال و بختیاری تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان، قبولی عزاداری و سوگواری‌های مردم غیور و مومن این دیار را در ماه‌های محرم و صفر خواستارم.
تعداد بازدید: 912
Powered by DorsaPortal