۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
1399/07/30 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/d453362b86d90df02782a6f4b54ab17f.jpg
دومین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه ها با جامعه و صنعت
وبدا؛ معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از برگزاری دومین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه ها با جامعه و صنعت خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مهربان صادقی افزود: این رویداد در راستای بهره گیری از ظرفیت متخصصان و فرهنگیان جامعه در ارائه ایده ها و راهکارهای نو در برقراری ارتباط موثر میان دانشگاه ها و جامعه همزمان با برگزاری هفته پژوهش و فناوری سال 99 از سوی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می گردد.
وی تصریح کرد: محورهای اصلی این رویداد شامل: مراکز تحقیق و توسعه مشترک- فرصت های مطالعاتی در جامعه و صنعت و ماموریت های استانی و منطقه ای است.
وی، اثر بخشی و مسئولیت اجتماعی، همکاری بین المللی کاربردی – کارآموزی و کارورزی- مهارت افزایی و هدایت شغلی و پایان نامه های تقاضا محور را از دیگر محور های این رویداد برشمرد.
دکتر صادقی گفت: علاقه مندان جهت دسترسی به اطلاعات و فرم های مربوطه می تواند به آدرس www.industry.msrt.ir مراجعه نمایند.
وی، مهلت ارسال ایده ها را تا 20 آبان ماه سال جاری و زمان برگزاری رویداد را آذرماه 99 اعلام کرد و افزود: ایده ها باید تا تاریخ مقرر به نشانی : industry@msrt.ir ارسال شود.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان از اعضای هیات علمی دانشگاه و موسسات پژوهشی، مدیران و کارشناسان ارتباط با صنعت دانشگاه، مدیران و کارشناسان صنایع و سازمان ها، دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی جهت شرکت در این رویداد دعوت بعمل آورد.
تعداد بازدید: 693
Powered by DorsaPortal