۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
1399/08/07 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/fdfsd.jpg
اعمال محدودیت‌های جدید برای مقابله با بیماری کرونا از هفته آینده
وبدا؛ استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا و مقابله با این بیماری محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی جدید از شنبه آینده در استان اعمال می‌شود.
به گزارش وبدا؛ اقبال عباسی در بیست و هفتمین ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری افزود: طی روزهای آینده جزییات محدودیت‌های جدید که قرار است برای مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری اعمال شود، احصا می‌شود تا روز پنجشنبه هفته جاری در نشست مشترک شورای اداری، شورای تامین، شورای هماهنگی مدیریت بحران و ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا مصوب و از روز شنبه به‌مدت دو هفته اجرایی شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تاکنون محدودیت‌های کرونایی اختیاری بوده اما از هفته آینده این محدودیت‌ها اجباری خواهند بود و تمامی گروه‌های هدف موظف به اجرای آن هستند، ادامه داد: مجری، ناظر و گروه ارزیاب مرتبط با نحوه اجرایی محدودیت‌ها در استان مشخص می‌شود تا بر اعمال صحیح این موارد نظارت داشته باشند.
وی از فعالان سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های فضای مجازی پرمخاطب استان دعوت کرد تا به‌منظور عملکرد بهتر و خروجی مطلوب‌تر اعمال محدودیت‌ها با مسوولان دولتی در این حوزه همکاری لازم را داشته باشند، عنوان کرد: کلیه این محدودیت‌ها در صورت لزوم و با نظر اعضای ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان قابل تمدید است.
عباسی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری وضعیت مطلوبی به لحاظ شیوع ویروس کرونا و ابتلا به بیماری کووید 19 ندارد و این شرایط روز به روز در حال تشدید است، خاطرنشان کرد: برآوردها نشان می‌دهد در ماه‌های آینده 15 هزار بیمار مبتلا به کووید 19 در چهارمحال و بختیاری وجود خواهد داشت، درصورت تحقق این موضوع با یک فاجعه در استان مواجه خواهیم بود.
استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه همچنان شاهد برگزاری مراسمات عزاداری، عروسی، نشست‌‌ها و جلسه‌های غیرضروری هستیم از مسؤولان و عموم مردم درخواست تا از این اقدامات خودداری کنند.
وی از علمای مؤثر، شخصیت‌های اجتماعی با نفوذ، بزرگان اقوام، صاحبان تریبون و مسوولان مرتبط در چهارمحال و بختیاری تقاضا کرد تا با استفاده از ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند نسبت به اطلاع‌رسانی خطرات مرتبط با بیماری کرونا در رسانه‌های گروهی استفاده کنند.
تعداد بازدید: 644
Powered by DorsaPortal