۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
1399/08/11 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2020-11-01_16-31-56.jpg
رده شغلی 2 از لیست رده های شغلی حائز محدودیت در 2 شهرستان شهرکرد و بروجن خارج شد
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت های شغلی اعمال شده در 2 شهرستان شهرکرد و بروجن تعدیل شد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در گفت و گوی بخش خبری 20 صداوسیمای مرکز استان در دهمین روز از آبان ماه 99، ضمن تشریح تصمیمات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا و تغییرات در اجرای برخی محدودیت‌های کرونایی در استان اظهار داشت: از فردا رده شغلی 2 از لیست رده های شغلی حائز محدودیت در 2 شهرستان شهرکرد و بروجن خارج می شود.
وی تصریح کرد: محدودیت های رده شغلی 3 و 4 در تمامی شهرستان ها از فردا به مدت 2 هفته اعمال می شود.
به گفته وی، هم اکنون شهرستان های شهرکرد و بروجن در اوج شیوع بیماری کرونا ولی دارای ثبات نسبی در میزان شیوع این بیماری منحوس هستند و بر اساس برآوردهای جدید ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی شهرستان های چهارمحال و بختیاری در وضعیت قرمز قرار دارند.
دکتر شیرانی در ادامه با بیان اینکه، ویروس کرونا وارد چرخش خانوادگی شده است،از مردم خواست؛ دید و بازدید با بستگان بویژه سالمندان و افراد نیازمند مراقبت تا حد امکان در فضای باز یا در محیط با تهویه مناسب و به صورت کوتاه مدت و بدون پذیرایی انجام شود.
وی از متصدیان رستوران ها نیز خواست، غذا رو به صورت بیرون بر در اختیار مشتریان قرار دهند و از پذیرایی در رستوران ها خودداری نمایند.
تعداد بازدید: 635
Powered by DorsaPortal