۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
1399/09/01 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/SAVE_20201121_102159.jpg
پیام تبریک معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج و
بدا; ️معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفتو
به گزارش وبدا; دکتر علی‌ضامن صالحی‌فرد به سخن امام راحل عظیم الشأن (ره) درخصوص بسیج اشاره کرد که فرمودند: "بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد"
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان گرانقدر و غیور صمیمانه تبریک گفت.
وی یادآور شد: هرگز از یاد نبرده‌ایم در دوران نوپایی و نورسی انقلاب شکوهمند اسلامی که میهن عزیزمان آماج حملات غرب و شرق قرار گرفت و با عاملیت شرمگینانه رژیم بعث عراق مورد تعرض و دست‌درازی واقع گشت، جوانانی عاشق و دلباخته اهل بیت(ع) و پوینده و رهرو مکتب عاشورایی که با امام خود بیعت و عهدی عاشقانه بسته بودند، به چه سان نامه عهد و پیمان را با خون پاک و مطهر خود امضا کردند و بر آن صحه نهادند.
دکتر صالحی‌فرد خاطرنشان کرد: اینک این لشگر متعهد و مخلص خدا که با گذشت سال‌های ارزشمند و گرانبها پس از تاسیس، با تجربه اندوزی در مسیر خدمت، همانند روزهای حماسه آفرینی هشت سال دفاع مقدس، در دیگر حوزه‌ها از جمله جبهه بهداشت و درمان، شجاعانه و دلاورانه به‌ کمک و یاری کادر درمان برای شکست بیماری کرونا دخیل هستند و در این مسیر با مشارکت همه جانبه در مبارزه با ویروس منحوس کرونا نقش آفرینی می‌نمایند.
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: خداوند سبحان را شاکریم که اندیشه متعالی تشکیل بسیج که توسط معمار کبیر انقلاب شکل گرفت، اینک اندیشه‌ای فراگیر و گسترده در ایران اسلامی است.
وی ایام این هفته عزیز را گرامی داشت و به همه بسیجیان والاهمتی که با نیت خالص و اقدام به هنگام و موثر در عرصه‌ها و میدان‌های گوناگون، سرود جهاد و خدمت را می‌سرایند بویژه همکاران بسیجی در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، تبریک و تهنیت گفت.                                                   
تعداد بازدید: 316
Powered by DorsaPortal