۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
1399/09/28 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/IMG_20201218_164946.jpg
برگزاری جشنواره با محوریت کووید 19 مقدمه حرکت در راستای تغییر سبک زندگی و ارتقاء سطح دانش و سلامت جامعه است
وبدا؛ معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه شیوع کووید 19 تاثیرات زیادی بر زندگی و ابعاد کاری بشر گذاشته است، با اشاره به اقدام این دانشگاه در برگزاری جشنواره کشوری علمی، فرهنگی و هنری "زندگی و مقابله با کرونا" اظهار داشت: برگزاری جشنواره با محوریت کووید 19 مقدمه حرکت در راستای تغییر سبک زندگی و ارتقاء سطح دانش و سلامت جامعه است.
به گزارش وبدا؛ دکتر علی ضامن صالحی فرد در اختتامیه کمیته داوران آثار جشنواره کشوری، علمی، فرهنگی، هنری "زندگی و مقابله با کرونا،ضمن گرامیداشت مناسبت های مختلف از جمله هفته پژوهش، وحدت حوزه و دانشگاه؛ فرا رسیدن هفته پرستار و میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) را تبریک گفت و افزود: امید است با نگاه علمی و سنجیده گام های موثر در راستای پیشرفت علم و نوآوری برداشته و هر روز شاهد توسعه همه جانبه کشور باشیم.
وی با اشاره به انجام مقدمات برگزاری این جشنواره افزود: باید با تغییر نگرش در همه افراد جامعه و تغییر سبک زندگی مهارت و دانش زندگی با کرونا که امروز تمام ابعاد زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده است را آموخت.
وی با تاکید بر اینکه مطالعات و پژوهش ها باید تلفیقی از آینده و گذشته نگری باشد خاطر نشان کرد: شیوع بیماری کرونا موجب شد تجارب جدید حاصل شود.
دکتر صالحی فرد، بررسی راه های مقابله با کرونا و آثار مخرب روحی، جسمی، اقتصادی ، تجاری و تغییرات ایجاد شده در رفتارها، سیاست ها ، فرهنگ و حتی نگرش ها را در کاهش آسیب های ناشی از شیوع این بیماری منحوس موثر دانسته و برگزاری جشنواره"زندگی و مقابله با کرونا" را حرکتی در این راستا برشمرد.
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، همکاری رسانه ها در امرآموزش و اطلاع رسانی را مطلوب و قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: قطعا برگزاری این جشنواره نقاط قوت و ضعف هایی داشته است که تبدیل نمودن توانمندی های دانشگاه از بالقوه به بالفعل از جمله نقاط قوت آن محسوب می شود.
دکتر صالحی فرد در پایان ابراز امیدواری کرد: این حرکت مقدمه ای برای ایجاد نگرش های خوب و جدید در راستای ارتقاء سلامت جامعه و بویژه استان چهارمحال و بختیاری باشد.
تعداد بازدید: 251
Powered by DorsaPortal