۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
1399/10/10 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/8W4A2292.JPG
حماسه 9 دی بصیرت مردم را در حمایت از نظام اسلامی و ولایت فقیه به جهانیان اعلام کرد
وبدا؛ معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: امت مسلمان ایران در این حماسه بار دیگر همراهی خود با نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را به جهانیان اعلام کردند.
به گزارش وبدا؛ دکتر علی ضامن صالحی فرد در این پیام اظهار داشت: دی ماه 88، نقطه سرنوشت ساز و یکی از حساس ترین مقاطع تاریخی کشور عزیزمان بود که با حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت و متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران، حماسه ای ماندگار و الهام بخش را ثبت نمود.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه اضافه کرد:امت مسلمان ایران در نهم دی ماه و در تجمع بزرگ عاشورایی یک بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه های جبهه باطل به نمایش گذاشتند و همراهی خود با نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را به جهانیان اعلام کردند.
دکتر صالحی فرد افزود: حماسه نهم دی ماه، یکی از ارزنده ترین رویدادهای تاریخ انقلاب اسلامی است که بایستی برای همیشه در مصحف خاطرات انقلاب باقی بماند تا درس بصیرت و دشمن شناسی و ولایتمداری برای نسل های آتی باشد.
وی تصریح کرد: در سال 88 که حقه و کینه های خفته معاندین و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی دوباره سرباز کرد و همچون جنگ احزاب، گروه ها و فرقه های مختلف دست بیعت بهم دادند تا اراده امت اسلامی را درهم شکسته و اهداف شوم خود را در ایران اسلامی پیش ببرند، مردم انقلابی و بصیر، یکبار دیگر بلوغ فکری ، سیاسی و انقلابی خود را به رخ دنیا کشیدند و با موضع گیری قاطعانه خود، باردیگر ازاین آزمون الهی سربلند بیرون آمدند.
دکتر صالحی فرد خاطرنشان کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی؛ سالروز تجلی بصیرت و آگاهی ملت ولایت مدار ایران اسلامی را به عموم مردم به ویژه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، تبریک عرض می نمایم.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد همچنین در پایان با اشاره به فرارسیدن سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، اسوه بصیرت انقلابی و ولایتمداری اظهار داشت: برخود فرض می دانیم نام و راه و مرام این شهید والامقام را به عنوان صراط المستقیم زندگی انقلابی، نصب العین قرار داده و برای تحقق آرمان هایی که خون این شهید به پای آن ریخته شده است از هیچ تلاش و مجاهدتی دریغ نکنیم.
تعداد بازدید: 193
Powered by DorsaPortal