۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
1399/10/11 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/IMG_20201231_002148.jpg
جلسه هماهنگی مستند سازی طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد
وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از تشکیل جلسه هماهنگی مستند سازی طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور ریاست محترم مرکز بهداشت استان و کارشناسان روابط عمومی و جمعی از مدیران معاونت بهداشتی این دانشگاه خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این جلسه در نهمین روز از دیماه 99، پیرو مکاتبات وزارت بهداشت مبنی مستند سازی نحوه ارائه خدمات و اجرای 7 راهبرد طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 به شیوه محله و خانواده محور (شهید سردارحاج قاسم سلیمانی) و تحقق شعار "هر خانه- یک پایگاه سلامت" تشکیل شد.
به گفته وی، در این جلسه با اشاره به انجام هماهنگی های لازم با یکی از گروه های مستند ساز در استان برای حضور در مناطق مختلف و بویژه دور دست استان و همراهی با تیم های مراقبت، نظارت و حمایتی جهت ضبط تصاویر و تهیه مستند، هماهنگی های لازم برای تهیه برنامه زمان بندی برای حضور گروه مستند ساز در هر شهرستان بعمل آمد.
درخشان گفت: همچنین در حاشیه این جلسه با اشاره به حضور فعال و پر رنگ برخی از شبکه و مراکز در ارائه مستندات و گزارش های روزانه از نحوه اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بر لزوم ارزیابی از محتوای بارگذاری شده و نحوه همکاری روابط عمومی ها با کمیته اطلاع رسانی این طرح تاکید شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف کاهش موارد سرپایی، بستری و فوت ناشی از بیماری کرونا، از یکم آذرماه 99 همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری کلید خورد.
تعداد بازدید: 262
Powered by DorsaPortal