۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
1399/10/12 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/IMG_20210101_234824_499.jpg
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پیامی نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را گرامیداشت

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را با صدور پیامی گرامیداشت.

به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در این پیام اعلام کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها مجاهدت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به عنوان مؤثرترین فرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان شناخته شده بود.
وی در ادامه افزود: سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی نمادی بارز از عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود، از این رو تمام آزادی‌خواهان جهان او را مدافع ملت‌ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه می‌دانستند و الحق که نام «سردار دل‌ها» برازنده اوست.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این پیام می‌افزاید: حادثه شهادت حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک نقطه روشن در تاریخ به ثبت رسیده و
درخت تنومند مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در سایه خون این شهید عزیز مستحکم‌تر و انسجام ملی مردم ایران دو چندان شده است.
وی ادامه داد: خون شهیدحاج قاسم سلیمانی انسان‌ساز بود، او اسطوره و اسوه جوانان جهان اسلام در امروز و فردای تاریخ خواهد ماند.
دکتر شیرانی در پایان با گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و فرمانده شهید ابومهدی المهندس و یارانشان خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی و دانشگاهی همراه با سفیدپوشان و مدافعین سلامت در کنار مردم، با عزمی راسخ‌تر از گذشته مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی را دنبال کرده و خواهد کرد و یقین دارد پرچمی که سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند.
تعداد بازدید: 237
Powered by DorsaPortal