۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
1399/11/02 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2021-01-21_12-27-28.jpg
مصوبات جدید ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری
وبدا؛ معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری مصوبات جدید ستاد مبارزه با کرونا درخصوص بازگشایی مدارس، محدودیتهای تردد و فعالیت تالارها و رستوران ها در استان را به شرح زیر تشریح کرد.


به گزارش وبدا؛ جعفر مردانی در نشست ستاد مقابله با مقابله با شروع ویروس کرونا گفت: بحث مقابله با کرونا فقط برعهده وزارت بهداشت نیست و این ستاد تشکیل شده تا همه ارگانها و مردم به کمک دانشگاه علوم پزشکی بیایند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تشریح مصوبات این نشست خاطرنشان کرد: محدودیت تردد از ساعت 21 شب تا 4 صبح همچنان در استان برقرار است.
وی گفت: فعالیت تالارهای پذیرایی نیز با یک سوم ظرفیت از ساعت 18 تا 20 به شرط رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی صورت می پذیرد.
دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با مقابله با شروع ویروس کرونا اضافه کرد: رستوران ها و اغذیه سراها هم با ظرفیت یک چهارم و با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به پذیرش مشتری در محل هستند.
وی درخصوص بازگشایی مدارس نیز گفت: کلاس های مقاطع اول و دوم ابتدایی حداکثر با 10 نفر دانش آموز، هفته‌ای دو روز به مدت 2 ساعت و به صورت اختیاری در استان دایر می شود.
مردانی یادآور شد: مدارس زیر 50 نفر دانش آموز هم در شهرستان های آبی استان (کوهرنگ، سامان، بن و خانمیرزا) با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری تشکیل میشود.
وی در پایان گفت: با همراهی مردم و مسئولین و با تداوم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، امید است تا پایان اسفند ماه شاهد قطع زنجیره بیماری و ریشه کنی این ویروس منحوس در استان و کشور باشیم.
تعداد بازدید: 328
Powered by DorsaPortal