۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
1399/11/03 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/شیرانیCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC.jpg
مردم رعایت فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند/کرونا جان دو نفر دیگر را گرفت
وبدا:؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از مردم خواست، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را برای جلوگیری از شیوع بیماری کووید19 در استان چهارمحال و بختیاری جدی بگیرند و از هرگونه غفلت و سهل انگاری خودداری کنند.

به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی با اعلام این خبر اظهار داشت: متاسفانه طی پنج روز گذشته علائم و هشدارهایی برای افزایش بیماری کرونا در سطح استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد.
وی افزود: هم اکنون در مقایسه با هفته گذشته، مراجعه کنندگان با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان افزایش یافته که زنگ هشداری برای شیوع این بیماری است.
دکتر شیرانی خاطرنشان کرد: همچنین نسبت به هفته گذشته موارد بستری بیماران کرونایی در مراکز درمانی استان به ثبات رسیده و از سیل نزولی خارج شده است.
وی از مردم خواست: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و موازین بهداشتی را جدی بگیرند و در این خصوص از هرگونه غفلت و سهل انگاری خودداری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه در تشریح آمار جدید بیماری کرونا در استان در سومین روز از بهمن‌ماه سال 1399 گفت: طی 24 ساعت گذشته 207 بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 44 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.
دکتر شیرانی افزود: طی 24 ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست 2 مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید_19 که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.
وی ادامه داد: هم اکنون 90 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 59 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.
وی با ابراز تأسف گفت: طی 24 ساعت گذشته 2 مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید_19 در استان گزارش گردید و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به 739 نفر رسید.
دکتر شیرانی خاطرنشان کرد: هم اکنون 13 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.
تعداد بازدید: 192
Powered by DorsaPortal