۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
1399/11/14 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2021-01-31_11-23-47.jpg
استقامت رمز موفقیت ازپیروزی انقلاب اسلامی تا مبارزه با کرونا
وبدا؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، استقامت و ایستادگی را رمز پیروزی در هر شرایط، از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالهای گذشته تا مبارزه با کرونا در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش وبدا؛ دکتر حجت الاسلام و المسلمین صغیرا در جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: در 42 سال پیروزی انقلاب اسلامی، شدیدترین تحریم‌ها بر کشور اعمال شد اما ملت ایران در مقابل همه کمبودها، تحریم‌ها و نقایص مقاومت و ایستادگی نمود و هم اکنون جامعه اسلامی ایران در میان تمام دنیا سربلند است.
وی افزود: امروزه رمز پیروزی در مقابله با بیماری منحوس کرونا نیز تلاش و استقامت است به طوری شاهد هستیم ملت ایران جهادگرانه در این عرصه حاضر شده‌اند و از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تاکید کرد: در سالگرد چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی باید همت همچون گذشته ادامه یابد و نباید ضعفی ایجاد شود.
وی افزود: ارتباطات با همه دنیا حفظ می شود اما برخی ملاحظات همچون واردات واکسن کرونا و ممنوعیت ورود واکسن از کشورهای آمریکا و انگلستان به نفع کشور و اعتماد به علم و دانش و تکیه بر توان داخلی است.
دکتر حجت الاسلام و المسلمین صغیرا با اشاره به اینکه، امیدواریم دولتی جوان و انقلابی از نظر ایده پردازی، حرکت رو به جلو و فعال، مسیر انقلاب را در ایام پیش رو به دست بگیرد و حرکت رو به جلو داشته باشد خاطر نشان کرد: هم اکنون حمایت و حفاظت نظام جمهوری اسلامی مهمترین وظیفه در هر پست و مقام است، باید از هر طریقی این مهم را محقق کرد و به آن جامه عمل پوشانده شود.
تعداد بازدید: 233
Powered by DorsaPortal