۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
1399/11/16 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/8w4a2249ccccccccCCCCCCCCC.jpg
ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر افتتاح شد
وبدا؛ معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ار افتتاح ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر علی ضامن صالحی فرد افزود: در سومین روز از دهه مبارک فجر ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن ، با حضور خانم محمدیان معاون توسعه استانداری، امام جمعه، فرماندار، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.
وی، اعتباری هزینه شده جهت بهره برداری از این پروژه عمرانی را قریب به 5 میلیارد تومان اعلام و افزود: اعتبار هزینه شده جهت تکمیل این پروژه از محل اعتبارات استانی، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان تامین شد.
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: عملیات احداث ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن از سال 95 در زمینی به مساحت 2000 متر مربع و با سطح زیربناء 2200 متر مربع آغاز شد.
وی تصریح کرد: این ساختمان دارای واحدهای مختلف از جمله: سلامت محیط وکار، جمعیت خانواده و مدارس ، آموزش سلامت، ستاد گسترش، سلامت روانی اجتماعی اعتیاد، سلامت دهان دندان، روابط عمومی، پیشگیری و مبارزه با بیماریها می باشد.
دکتر صالحی فرد در ادامه جمعیت تحت پوشش خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن را 28000 نفر اعلام کرد و افزود: امید است با استقرار کارکنان در این ساختمان، ضمن ارائه خدمات جامع سلامت، شاهد اجرای نظارت، پایش و ارزیابی به نحو احسنت در این شبکه بهداشتی و درمانی باشیم.
تعداد بازدید: 304
Powered by DorsaPortal