۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
1399/11/22 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/IMG_20210210_001815_814.jpg
تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت 22 بهمن
*وبدا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی علوم شهرکرد با صدور پیامی 22 بهمن ماه را تبریک گفت.
به گزارش وبدا، دکتر مجید شیرانی در این پیام با گرامیداشت چهل و دومین بهار آزادی افزود: اکنون ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی در مقایسه با سال‌های گدشته در اوج اقتدار در عرصه بین المللی است و با تمام افتخارات در عرصه‌های مختلف جهانی، چون کوه ایستاده است.
وی افزود: ایران در سایه انفلاب و نظام اسلامی به توسعه همه جانبه در همه ابعاد اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، حوره سلامت، صنعت و ... دست خواهد یافت.
دکتر شیرانی در ادامه تصریح کرد: رونق اقتصاد داخلی، خروج از اتکاء به اقتصاد تک محصولی و نفت و یافتن راه‌های تازه برای رسیدن به تولیدات نوین، خود اتکایی اقتصادی و پیشرفت علمی و تکنولوژیک ، در سایه خودباوری، اعتماد به نفس و جرات انقلابی به دست آمده است که طلیعه اش 22 بهمن 57 بود و امسال 42 سالگی اش را جشن می‌گیریم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: امسال نیز به رغم همه مشکلات موجود از بیماری کرونا تا مباحث اقتصادی وتحریم‌ها، ملت ایران در 22 بهمن پاسخ اراجیف دولتمردان خائن آمریکا را خواهد داد و بر پایبندی خویش بر آرمان‌های امام و رهبری تاکید خواهند نمود.
دکتر شیرانی ادامه داد: امسال مراسم 22 بهمن یک پدیده استثنایی در تمام جهان، نه به عنوان یک جشن، بلکه تجدید پیمان با اسلام و آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی است که آثار و برکات بسیار زیادی داشته و دارد چرا که این ایام، ایام پیروزی حق بر باطل است و حضور مردم در صحنه نشان‌دهنده عظمت ایران اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: حرکت‌های نمادین مردم از بلندای بام ایران، که با تقدیم 2400 شهید در 42 ساله شدن انقلاب اسلامی سهیم‌اند امسال هم دیدنی است و خلق حماسه‌های اقوام در استان چهارمحال وبختیاری در تجدید عهد با امام و انقلاب شکوهمند خواهد بود.
دکتر شیرانی در پایان گفت: هر چند دلتنگ همقدمی میلیونی سال‌های قبل هستیم، اما این بار متفاوت‌تر از قبل از جنس هشتگ‌ها و خیزش انقلابی در فضای مجازی در صحنه حاضر می شویم.
وی در پایان افزود: اینجانب چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به همه ملت ایزان بویژه مردم غیور و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری، دانشکاهیان، اساتید، اعضای هئیت علمی، دانشجویان، کارکنان این واحد آموزشی درمانی و فعالان عرصه سلامت تبریک می گویم از درگاه خداوند متعال برای همه آنان سربلندی عرت امید و بهروزی مسالت دارم.
تعداد بازدید: 465
Powered by DorsaPortal