۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
1399/12/11 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2021-03-01_13-23-22 - Copy.jpg
مردم از مراجعه غیر ضروری به ادارات خودداری کنند
وبدا؛ دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری، از مردم خواست از مراجعه غیر ضروری به ادارات در شرایط شیوع ویروس جهش یافته کرونا خودداری نمایند.
به گزارش وبدا؛ عبدالرضا علیمحمدی با حضور در برنامه زنده “چشم انداز” صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در دهمین روز از اسفندماه 99 ضمن تشریح ضمانت اجرای دستورالعمل های ستاد استانی مقابله با کرونا، از مردم خواست تا حد امکان از تشکیل پرونده های قضایی و لزوم برخورد قانونی به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری نمائید.
وی تصریح کرد: مردم فهیم استان در یکسال شیوع ویروس منحوس کرونا بیشترین همکاری و همراهی را در اجرای دستورالعمل های بهداشتی با متولیان امر داشته اند.
وی ادامه داد: ویژگی های ویروس جهش یافته کرونا می طلبد تا مردم بیش از پیش با رعایت پروتکل های بهداشتی از سلامت خود و اطرافیانشان مراقبت نمایند.
دادستان مرکز چهارمحال وبختیاری، از اعمال جریمه و برخورد قانونی با متخلفین خبر داد و افزود: مردم به عنوان ناظران عمومی، نیروهای بسیجی و جمعیت هلال احمر و کارشناسان بهداشتی همه در تلاش هستند تا از برگزاری هرگونه تجمعات و تهدید علیه بهداشت عمومی و تشکیل پرونده های قضایی جلوگیری شود.
تعداد بازدید: 266
Powered by DorsaPortal