۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
1400/02/14 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/12584383_761CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC.jpg
علت ابتلای 60 درصد بیماران به کرونا حضور در تجمعات است

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد اعلام کرد: هم اکنون علت ابتلای 60 درصد بیماران به کرونا در چهارمحال و بختیاری حضور در تجمعات است.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در سی و نهمین نشست ستاد استانی مقابله با کرونا، علت ابتلای 60 درصد بیماران به کرونا در چهارمحال و بختیاری را حضور در مهمانی‌ها، دورهمی ها، عروسی ها و مجالس ختم اعلام کرد.
وی با بیان اینکه اپیدمی کرونا همه ابعاد اجتماع را تحت تاثیر قرار داده است افزود: پیشگیری از شیوع و قطع زنجیره انتقال ویروس یک وظیفه همگانی است و باید هر کس در حد توان خود برای تحقق این امر یاریگر باشد.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد با بیان اینکه خلوت کردن شهر و ماندن در خانه مهم ترین رویکرد تصمیمات در ستاد استانی مقابله با کروناست اعلام کرد: تا پایان هفته جاری همه محدودیت‌ها در سطح استان تمدید شده است و گروه‌های شغلی شماره 2، 3 و 4 در چهارمحال و بختیاری همچنان تعطیل هستند.
وی اضافه کرد: با تشدید نظارت ها و بازرسی ها با متخلفین و بی توجهان به رعایت بهداشت به صورت قانونی برخورد می‌شود.
دکتر شیرانی با تاکید بر اینکه هنوز زندگی و جامعه به شرایط عادی بازنگشته است یادآور شد: هم اکنون استان در حالت نیمه تعطیل قرار دارد و فقط باید به انجام کارهای ضروری و اورژانسی پرداخته شود.
دکتر شیرانی در پایان اضافه کرد: هم اینک در چهارمحال و بختیاری 4 شهرستان در وضعیت قرمز و 6 شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد و امید است با نظارت جدی تر و همراهی مردم و مسئولین شاهد بهبود شرایط به لحاظ گسترش بیماری کرونا باشیم.
تعداد بازدید: 168
Powered by DorsaPortal