۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
1400/03/06 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/12584383_761CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC.jpg
مورد مشکوک ابتلا به کرونای آفریقای جنوبی و هندی در چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: خوشبختانه تاکنون مورد مشکوک ابتلا به ویروس جهش یافته با سویه آفریقای جنوبی و هندی در استان چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی در گفتگو با رسانه ملی در تشریح این خبر افزود: بر اساس پروتکل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و درمان تاکنون مورد مشکوک ابتلا به ویروس جهش یافته کووید 19 با سویه آفریقای جنوبی و هندی در استان چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است.
وی در خصوص واکسیناسیون عمومی علیه بیماری منحوس کرونا نیز گفت: بیماران خاص شامل هموفیلی ها، تالاسمی ها، پیوندی ها، دیالیزی ها و سرطانی ها حدوداً به طور کامل و 100 درصد علیه این بیماری واکسینه شده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: همچنین واکسیناسیون برای معلولین و سالمندان مقیم خانه سالمندان به طور 100درصد در استان انجام شده است.
دکتر شیرانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تقریباً80 درصد گروه سنی 70 سال به بالا نیز در استان چهارمحال و بختیاری موفق به تزریق واکسن کرونا شدند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: طی چهار روز آینده با لکه گیری این گروه های سنی وارد فاز بعدی یعنی واکسیناسیون گروه 65 تا 69 سال شویم.
تعداد بازدید: 253
Powered by DorsaPortal