۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
1400/03/06 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/derakhshanCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC.jpg
تجلیل ورزشکاران و پیشکسوتان از مدافعان سلامت به مناسبت هفته ترویج از ورزش های پهلوانی و زورخانه ای

وبدا؛ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: همزمان با هفته ترویج از ورزش های پهلوانی و زورخانه ای از کادر درمانی مرکز آموزشی و درمانی هاجر (س) شهرکرد به نمایندگی از مدافعان سلامت تجلیل به عمل آمد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: این مراسم در پنجمین روز از خردادماه 1400 با حضور معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی، مدیر کل و معاون اداره ورزش و جوانان استان، جانشین سردار در بسیج اقشار و متخصصین ، مسئول بسیج ورزشکاران، روسای هیئت کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای استان و شهرستان و جمعی از پیشکسوتان، مرشدان، پهلوانان و ورزشکاران ، ریاست و مدیر مرکز آموزشی و درمانی هاجر (س) شهرکرد برگزار شد.
به گفته وی، دکتر رئیسی در این آئین ضمن گرامیداشت روز آزاد سازی خرمشهر و جانفشانی رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس به مجاهدت های کادر درمان در مدت شیوع بیماری منحوس کرونا اشاره داشت.
درخشان افزود: وی با اشاره خدمات تخصصی و فوق تخصصی مرکز آموزشی و درمانی هاجر (س) و محدودیت های موجود افزود: پرسنل خدوم و کادر درمانی این مرکز با دستانی خالی و در شرایط سخت بهترین خدمات را ارائه و تا پای جان در مقابل ویروس منحوس کرونا ایستاده اند.
به گفته وی، در ادامه نیز مدیر کل اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای به ایراد سخنرانی پرداختند و از زحمات کادر درمان تقدیر و از این قشر به عنوان پهلوانان واقعی یاد نمودند.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: با اهدای لوح تقدیر و شاخه های گل به ریاست، پرستاران و کادر درمان و نیروهای خدماتی این مرکز از این عزیزان تقدیر بعمل آمد.
تعداد بازدید: 322
Powered by DorsaPortal