۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
1400/03/29 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/IMG_20210423_233223_887.jpg
تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از حضور مردم و مدافعان سلامت در انتخابات 1400
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال بختیاری از حضور حماسی مردم استان بویژه پرسنل خدوم این مجموعه و مدافعان سلامت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا تقدیر نمود.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی گفت: مدافعان سلامت با حضور در عرصه انتخابات 1400، بار دیگر تعهد و پایبندی خودشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از اقتدار و عزت میهن اسلامی را به رخ دشمنان کشاندند.
وی تصریح کرد: کادر بهداشت و درمان آنجا که صحبت از ارائه خدمات به بیماران و حفظ سلامت و جان گروه های در معرض خطر و ایستادگی در مقابل ویروس منحوس کرونا بود تا پای جان ایستادند و صحنه های بی نظیر از حماسه نوعدوستی را خلق کردند و در روز 28 خردادماه 1400 نیز با حضور حماسی در پای صندق های رای از عزت مملکت دفاع نمودند.
وی، در ادامه مجدداً مراتب تقدیر و تشکر خود را از آحاد مردم غیور و همیشه در صحنه استان در خلق حماسه شکوهمند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام نمود و ضمن آرزوی موفقیت و توفیق منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و منتخبان مردم در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در مدیریت کشور و آبادنی شهر و روستاها، برای تمامی خدمتگزاران به نظام از درگاه خداوند متعال طلب مسئلت و سربلندی نمود.
تعداد بازدید: 272
Powered by DorsaPortal