۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
1400/04/12 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/drsolei.jpg
هفته جاری دو وبینار آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار می شود

وبدا؛ معاون آموزشی دانشگاه علووم پزشکی شهرکرد گفت: وبینار قصور مامایی با امتیاز آموزش مداوم ویژه گروه های هدف و با همکاری اداره کل پزشکی قانونی استان چهارمحال و بختیاری و معاونت آموزشی این دانشگاه روز دوشنبه 14 تیر ماه سال جاری از ساعت 9 لغایت 12 برگزار می گردد.
به گزارش وبدا به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی؛ دکتر اکبر سلیمانی با اعلام این خبر افزود: در این وبینار که با حضور دکتر علی سامانپور(متخصص پزشکی قانونی و مسمومیت ها)، دکتر پانته آ رمضان نژاد(متخصص پزشکی قانونی و مسمومیت ها) و دکتر مرضیه خلیل زاده(متخصص پزشکی قانونی و مسمومیت ها) برگزار می گردد به بررسی آخرین مطالب علمی در خصوص موضوع وبینار پرداخته می شود.
وی تصریح کرد: این وبینار دارای امتیاز آموزش مداوم ویژه گروه های هدف شامل: کاردان، کارشناس و کارشناسی ارشد مامایی بوده که جهت اخذ این امتیاز ابتدا باید در روز شنبه 12 تیر ماه از ساعت 8 صبح در سامانه آموزش مداوم ثبت نام و پس از برگزاری وبینار تا 48 ساعت فرصت دارند در آزمونی که در همان سامانه برگزار می گردد شرکت و در صورت کسب حد نصاب نمره امتیاز آموزش مداوم برای ایشان درج خواهد گردید.
دکتر سلیمانی، در ادامه آدرس لینک وبینار به نشانی : webinar.skums.ac.ir/b/azi-wt2-6k4 را جهت مراجعه متقاضیان شرکت در این وبینار اعلام نمود.
وی تصریح کرد: وبینار آموزشی استانداردهای آموزشی بالینی نیز با امتیاز آموزش مداوم ویژه گروههای هدف و با همکاری مرکز های آموزشی درمانی آیت الله کاشانی، هاجر(س) و معاونت آموزشی دانشگاه روز سه شنبه 15 تیرماه 1400 از ساعت 10 لغایت 13 برگزار می گردد.
به گفته وی، در این وبینار که با حضور دکتر سید محمد موسوی(عضو هیئت علمی دانشگاه)،دکتر کیاوش فکری(عضو هیئت علمی دانشگاه) و دکتر معصومه معزی(عضو هیئت علمی دانشگاه) برگزار می گردد به بررسی آخرین مطالب علمی در خصوص موضوع وبینار پرداخته می شود.
وی اضافه کرد: در این وبینار دکتر محمد موسوی به نحوه ارائه گزارش صبحگاهی(مورنینگ)،دکتر کیاوش فکری در مورد آموزش بر بالین (راند) و دکتر معصومه معزی به ژورنال کلاب مبتنی بر شواهد می پردازند.
دکتر سلیمانی یادآور شد، این وبینار دارای امتیاز آموزش مداوم ویژه گروه های هدف می باشد که جهت اخذ آن می بایست در روز شنبه 12 تیر ماه سال جاری در سامانه آموزش مداوم ثبت نام و پس از برگزاری علاقه مندان تا 48 ساعت فرصت دارند در آزمونی که در همان سامانه بارگزاری می گردد شرکت نمایند و در صورت کسب حد نصاب نمره امتیاز آموزش مداوم برای ایشان در نظر گرفته خواهد شد.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان آدرس لینک وبینار:webinar.skums.ac.ir/b/aza-pza-kht جهت مراجعه شرکت کنندگان در این وبینار اعلام نمود.
تعداد بازدید: 556
Powered by DorsaPortal