۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
1400/04/30 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/shiraniCCCCCCC.jpg
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد فرارسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری فرا رسیدن دهم ذی الحجه، عید سعید قربان، جلوه گاه رهایی از نفس و عید همه پاکی‌ها و روز کمال و رها شدن از بند تعلقات و جشن رهیدگی از بندگی نفس و تجلی گاه بندگی را تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: عید قربان، جشن رهایی ازاسارت نفس و شکوفایی ایمان و یقین، عید نزدیک شدن دلها به قرب الهی است، عید سرسپردگی و بندگی، عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش و عید بر آمدن روزی نوست. این روز، روز اوج بندگی و تجلی ایثار ابراهیمی است، عید رهیدگی از اسارت نفس، روز پر شکوه ترین تجلی ایثار و زیباترین جلوه ی تعبد در برابر خالق یکتا و عید لبیک به دعوت حق است.
وی تصریح کرد: اینجانب ضمن تبریک و تهنیت این عید بزرگ خدمت عموم مسلمانان جهان و به ویژه اساتید معزز، کارکنان گرامی و دانشجویان عزیز دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از درگاه خدواند بی همتا و منان برای همگان، بویژه پرسنل خدوم بهداشت ودرمان مراکز بهداشتی ودرمانی که قریب به یکسال و نیم در نبرد سخت با ویروس منحوس کرونا، تا پای جان ایستاده اند، سلامتی و توفیق روز افزون مسألت نمود.
تعداد بازدید: 128
Powered by DorsaPortal