۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
1400/06/28 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2021-09-19_12-01-06.jpg
سی و سومین پایگاه خیری اورژانس115چهارمحال و بختیاری به زمین زده شد
وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از برگزاری آئین کلنگ زنی پایگاه شهری اورژانس 115 شادروان حاج گودرز حیدری خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: این پایگاه بعنوان سی و سومین پایگاه خیری اورژانس 115 در بیست و هفتمین روز از شهریورماه 1400 با حضور مدیر عامل و جمعی از اعضای هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان و اعضای شورای شهر شهرکرد، مدیریت و کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی 115 و خانواده محترم شادروان حاج گودرز حیدری در ورودی شهر جنب میدان عشایر کلنگ زنی شد.
وی تصریح کرد: این پایگاه در زمینی به مساحت 250 متر مربع واگذار شده از سوی شهرداری با زیربنای 230 متر مربع، در دو طبقه شامل پارکینگ آمبولانس و اتوبوس آمبولانس اورژانس 115 و محل اسکان تکنسین های فوریت های پزشکی احداث می شود.
وی با بیان اینکه هزینه احداث این پایگاه از سوی وراث شادروان حاج گودرز حیدری تامین می شود افزود: پیش بینی می شود با شروع عملیات احداث، این پروژه در نیمه اول سال 1401 احداث و جهت تجهیز و بهره برداری به دانشگاه تحویل شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، اعتبار مورد نیاز جهت احداث این پروژه را بالغ بر یک‌ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به موقعیت این پایگاه و قرار گرفتن در محل تردد و یکی از محورهای اصلی مواصلاتی مرکز استان، بهره برداری از این پروژه می تواند منشأ ارائه خدمات هرچه بهتر و تسریع روند خدمات رسانی به مصدومین حوادث احتمالی باشد.
تعداد بازدید: 251
Powered by DorsaPortal