۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
1400/06/30 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2019-01-05_11-24-12CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC.jpg
پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس


وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی،خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی‌داشت.
به گزارش وبدا، در متن پیام دکتر مجید شیرانی آمده است: هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت و مجاهدت رزمندگانی است که با نثار خون پاک خود از دین، شرف، حریت و کیان این مرز و بوم دفاع کردند و جان ارزشمند خویش را بر طبق اخلاص در این راه عزت آفرین، جانانه و شجاعانه تقدیم کردند.
وی افزود: هشت سال دفاع مقدس، روایتی از دوران طلایی و پر افتخار ملتی است که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.
دکتر شیرانی در ادامه این پیام اضافه کرد: اکنون نیز به تبعیت از آن دوران که تمامی نیروهای نظامی و مردمی متحد، یکدل و بسیجی برای مقابله با دشمن برخواستند، بیش ار یک سال و نیم است که عموم مردم در کنار کادر بهداشت و درمان برای حفاظت از سلامت جامعه متحد شدند تا در جبهه های مختلف مقابله با کووید 19، تحریم های ناجوانمردانه، تهاجم های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی به رهبری رهبر فرزانه انقلاب سنگربانی کنند.
وی با پاسداشت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس و تبریک و تهنیت این ایام غرور آفرین به خانواده های شهدا، ایثارگران، آزادگان رزمندگان سرافراز استان چهارمحال و بختیاری، فرارسیدن این ایام را به جامعه پزشکی، کادر بهداشت و درمان، اعضای هیئت علمی، اساتید، دانشجویان و کارکنان خدوم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تبریک گفت.
دکتر شیرانی یادآور شد: بی شک مردم فداکار و انقلابی ایران اسلامی هرگز نقش درخشان و بی‌بدیل پزشکان، پرستاران، بهیاران و مددکاران دوران دفاع مقدس را از یاد نخواهند برد و علاوه بر تداعی خاطرات دلیری‌ها و جوانمردی‌های زنان و مردان سپیدپوش در هشت سال جنگ تحمیلی، تلاش های شبانه روزی و از خودگذشتگی های مدافعان سلامت در نبرد با بیماری منحوس کرونا را بر خاطره تاریخ ثبت خواهند کرد.
دکتر شیرانی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر مدافع سلامت و تبریک هفته دفاع مقدس، توفیق روز افزون و سلامتی آحاد مردم شریف ایران اسلامی بویژه مردم چهارمحال و بختیاری و مدافعان سلامت که در مبارزه با کرونا خوش درخشیدند را در پاسداری و ادامه مسیر پرافتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان از خداوند منان مسئلت نمود./انتهای پیام:خ
تعداد بازدید: 260
Powered by DorsaPortal