۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
1400/07/16 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/photo_2019-01-05_11-24-12CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC.jpg
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد به مناسبت حلول ماه ربیع الاول
وبدا؛ رییس دانشگاه علوم‌پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی حلول ماه ربیع الاول را تبریک گفت.

به گزارش وبدا، در پیام دکتر مجید شیرانی آمده است: تقدیرِ محتومِ تغییر احوال و گردش ایام، پایان ماه صفر و آغاز ربیع‌الاول را رقم زده است.محرم و صفر با همه آیین‌ها و مراسم‌هایش که مظهر محبت اهل بیت(ع) است، جای خود را به ربیع‌الاول می‌دهد که در لغت، بهار است و ایام شادی اهل بیت را تداعی می‌کند.
وی افزود: ربیع الاول، بهار ماه ها و ماه سرور اهل بیت ( علیهم السلام )، ماه تجلی تبسم بر چهره دوستداران امامت و ولایت و حبل المتین وحدت، همبستگی و مودت مسلمانان است که به مناسبت ها و اعیاد خجسته ای پیوند خورده است و از این رهگذر ضمنِ پراکندن عطر آسمانی میلاد مسعود پیامبر اکرم (ص)؛ موجبات تقویت نشاط و امید را همراه با تامل در ابعاد مختلف سیره ها و آموزه های آل الله فراهم می آورد.
دکتر شیرانی خاطرنشان کرد: اینک با پایان یافتن ماه صفر، از عموم مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری و عاشقان حسینی و سوگوارانی که مراسمات ماه های محرم و صفر را با رعایت شیوه نامه ها و پروتکل‌‌ های بهداشتی عزاداری نمودند تا کادر بهداشت و درمان را در نبرد با کرونا یاری نمایند قدردانی می نمایم.
وی با تاکید بر اینکه پس از ماه محرم و صفر نیز باید همچنان رعایت موازین بهداشتی با جدیت ادامه یابد گفت: ماه ربیع الاول، ماه جشن و سرور اهل البیت(ع) را بر عموم همکاران تلاشگر، اعضای هیئت علمی، اساتید، دانشجویان و بویژه مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی سربلندی و موفقیت روزافزون شما را ازخداوند منان خواستاریم.
تعداد بازدید: 189
Powered by DorsaPortal