۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
1400/07/18 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/با-حکم-وزیر-ارشاد-اعضای-کمیته-انتخاب-و-انتصاب-مدیران-مشخص-شدندCCCCCCCCCCCC.jpg
سرپرست مرکز تحقیقات مدلسازی در سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد منصوب شد

وبدا، طی ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، دکتر عبدالله محمدیان به عنوان سرپرست مرکز تحقیقات مدلسازی در سلامت منصوب گردید.
به گزارش وبدا، در این ابلاغ از سوی دکتر شیرانی آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و پشتکار، دکتر عبدالله محمدیان به سمت سرپرست مرکز تحقیقات مدل سازی در سلامت منصوب می گردد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این ابلاغ، توسعه و بکارگیری دانش در زمینه علم مدلسازی در سلامت، انجام پژوهشهای بنیادی اپیدمیولوژیک و مدلسازی در جهت اصلاح نظام ارائه خدمات بهداشتی درمانی کشور به منظور جوابگویی به نیازهای جامعه اسلامی و جمع آوری، تنظیم و طبقه بندی اسناد و مدارک مربوطه و انتشار آنها را مبنای برنامه ریزی سرپرست مرکز تحقیقات مدلسازی در سلامت اعلام کرد.
همچنین خطاب به دکتر عبدالله محمدیان آمده است: تربیت نیروی انسانی محقق در زمینه مدل سازی در سلامت، ترغیب و تشویق محققین به انجام تحقیقات در زمینه مدل سازی در سلامت، کوشش در جهت جلب توجه و همکاری مراکز تحقیقاتی و اجرایی مربوطه در داخل کشور، همکاری عملی با مراکز تحقیقاتی و آموزشی سایر کشورها و سازمانهای بین المللی با رعایت قوانین و مقررات و احترام به مبانی تحقیقات بر پایه باورهای عمیق انسانی، اسلامی و بومی را در اداره امور مدنظر قرار دهند.
دکتر شیرانی در ادامه اضافه کرد: اولویت دادن به حقوق مردم و جامعه و ترجیح آن بر هر تحقیقی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم با حقوق جامعه در تضاد باشد، جهت گیری فعالیت ها به سمت رفع نیازهای منطقه و کشور، کار تیمی و توانمندسازی اعضای مرکز در جهت دستیابی به اهداف، حفظ محرمانه بودن اطلاعات و اخلاق پژوهشی و سرعت و دقت در انجام وظایف و شفافیت عملکرد از دیگر مواردی است که باید مورد توجه سرپرست مرکز تحقیقات مدلسازی در سلامت قرار گیرد.
تعداد بازدید: 317
Powered by DorsaPortal